Jump to content

World Of Warcraft


Gtaboy107

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    12

  • -Matthijs-

    12

  • Gtaboy107

    6

  • Dotz

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thanks! In-game vind ik het er veel mooier uit zien, het zwaard klopt ook niet op battle.net.

post-7574-0-09333200-1405365621_thumb.jpg

post-7574-0-37587000-1405365656_thumb.jpg

Heb ook nog een tijdje met dit rondgelopen:

post-7574-0-60455500-1405365693_thumb.jpg

Dat is de exalted set met een andere chest en broek (waar ik 8k gold voor heb betaald om dat 'recept' te bemachtigen). Heb ook nog drie professions tot 350 geleveld voor de chest en de broek. Pokkewerk, uiteindelijk heb ik het volgens mij ook maar een maandje of zo gebruikt. Zo loos, maar ja, dat is WoW... En ik wil alles altijd per se zelf doen, dat voelt beter. puh2.gif

Vind belfs qua uiterlijk gewoon het beste ogen (nu nog wel althans). Ik kies altijd een menselijk karakter. Uiteraard had ik ook human kunnen kiezen, maar zolang die rennen alsof ze een drol inhouden pas ik daar nog voor. Anyway, laat maar weten als je een keer wilt spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook leuker als je alles zelf doet. Toen ik een jaartje of 2 wow speelde had ik nooit zin om te raiden, vaak geen tijd en zin voor. En toen had een vriend van me mijn account gebruikt om te multiboxen en had ik alle newest items in no time. Maar dat geeft je niet dat gevoel van voldoening. Als je een item kunt kopen of kunnen verdienen door een chainquest van 15 quests te doen, heb je meer plezier van het item waar je voor gequest hebt. Voor gold moet je obviously ook hard werken maar het is niet hetzelfde.

Je set is echt <3

Je speelt zo ver ik kan zien zonder add-ons? Ik raad je echt eens rond te kijken op Cursed Gaming, er zijn talloze add-ons wat de game zoveel beter maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, mijn mount heb ik ook helemaal zelf bij elkaar gespaard/gewerkt. Farmen in dungeons, trash vendoren, transmog dingetjes verpatsen, profs raisen, et cetera. Maar ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd, dus alle addons die ik had moet ik weer opnieuw installeren. Veel had ik er ook niet hoor, een paar voor quests en AH. Ben nu bezig voor de legendary cloak, bijna part III klaar. smile3.gif

Hoe werkt dat multiboxen eigenlijk? Dan lijkt me dat je ook een miljoenmiljard subscriptions nodig hebt, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor multiboxing heb je, zoals je zegt, meerdere accounts nodig. Je speelt als het ware me 1 interface, maar je bestuurt 4,5,6 of wel 20 characters tegelijk. Ik volg een Noorse multiboxer die met 25 accounts speelt. Hij raid in z'n eentje. Pas geleden volgens mij nog Stormwind geraid in zn uppie. Het kost hem (voor ons) bakken met geld, maar die gast verdient ook onwijs goed.

Facebook pagina

1899432_749035858464545_1760300549693320294_o.jpg

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wist niet dat er nog een topic bestond. Naja, volgens mij gaat alles door elkaar lopen als ik het samenvoeg, dus dan blijven we hier maar.

Ik overweeg een transfer naar een andere realm, aangezien Stormrage naar mijn smaak te weinig spelers heeft. Een arenapartner vinden bijvoorbeeld is een ramp en als je dan iemand hebt, worden er woekerprijzen gerekend voor één overwinning (1.2k icon_cab.gif). Draenor en Kazzak lijken me wel geschikte realms, al heb ik ook geen zin in (lange) wachtrijen. Stormscale blijft uiteraard ook nog een optie. Lastig, lastig..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je geen crossrealm met arena? En realms kiezen is altijd lastig.. Ik koos ze vroeger o.b.v de leukste naam! :puh:

Edit, geen specifieke arena guilds op Stormrage? Heb geen idee hoeveel characters je dan wilt overzetten want het is nog altijd vrij pricy. Blizzprice per character is ¤20

Btw ik heb een 80 mage belf op draenor

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Al die 'services' zijn vrij prijzig, inderdaad. Als het free-to-play gaat worden zullen dat de melkkoetjes gaan worden. Mijn realm staat nu ook als low population op de lijst. Ik denk er nog wel even over na, is ergens toch zonde van het geld.

Hiephoi, bijna mijn legendary cloak (momenteel nog de epic versie met ilvl 608). Daarna heb ik echter niets meer te doen. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...