Jump to content

100% Checklist


vice

Recommended Posts

Hoi,

Ik wil graag al mijn GTA's eens uitspelen, en ik heb tot hiertoe al 2 checklists uitgeprint (GTA IV & GTA VC), maar het valt me op dat er bij GTA VC alleen [ ] staat bij bv. "20 hoofdmissies", "23 zijmissies", "12 bedrijvenmissies", ...

Terwijl je bij GTA IV precieser kunt aan duiden, dus missie per missie.

Ik zou het dus ook handig vinden als dat ook bij VC zo gemaakt zou kunnen worden, want bij GTA III staat het ook missie per missie, bij SA ook en Lost and Damned ziet er ook in orde uit.

Maar het valt me ook op dat je bij de checklist van LCS, VCS, CTW & Advance zelfs geen [ ] hebt, maar enkel

  • een gevuld bolletje / vierkantje. (Dus als je daar het bolletje inkleurt zou je het niet eens zien).

Waarschijnlijk vraagt dit wel wat werk, maar ik vind het op dit moment ook best wel slordig want je hebt nu op bijna elke pagina iets verschillends. Hopelijk begrijpen jullie ook wel waarom ik dit topic aangemaakt heb, want ik kan nu bij GTA IV veel duidelijker aanduiden wat ik al gedaan heb, ipv bij VC waar nu veel minder kruisjes staan omdat ik niet missie per missie kan aanduiden.

Alvast bedankt ^^.

PS: Ik doe dit niet om jullie veel werk te geven of dergelijke, maar gewoon om jullie er toch even op te wijzen.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de haakjes op de pagina's gezet waar deze ontbraken (plus wat foutjes en de redundantie bij Liberty City Stories weggewerkt), Vice City's andere layout zal moeten wachten. De "[ ]" is vrij gemakkelijk toe te voegen door deze onder de Crtl + V te zetten, maar voor Vice City's pagina ga ik hier mooi niet aan beginnen, daar hebben we de vervang functie van Word voor. ^^ Op deze PC staat geen Word, dus dat zal even moeten wachten. (Of een van de andere medewerkers moet 't doen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...