Jump to content

[LA] L.A. Noire Cover Story


PrioX

Recommended Posts

nu ook nog Agents naar de 360 dan ben ik helemaal tevreden

ik heb Red dead redemption al hoog op mijn lijstje staan

1# Red Dead Redemption :dans::engel::dans:

2# Mafia II 8):sigaar:

3# Agents (als hij naar 360 komt, want ander vind ik dat Xbox 360ers genaaid zijn. PS3 krijgt ook uiteindelijk op 30 maart de DLC van GTA 4)

Edit: mocht Agent zoals sommigen daarbeneden zeggen niet naar xbox komen dan heb ik LA Noire op nummer 3

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

nu ook nog Agents naar de 360 dan ben ik helemaal tevreden

ik heb Red dead redemption al hoog op mijn lijstje staan

1# Red Dead Redemption :dans::engel::dans:

2# Mafia II 8):sigaar:

3# Agents (als hij naar 360 komt, want ander vind ik dat Xbox 360ers genaaid zijn. PS3 krijgt ook uiteindelijk op 30 maart de DLC van GTA 4)

Aangezien ik toch houd van een stevig potje mierenneukerij, als Agents groter dan (schatting) 10 GB word, gaat die wens helaas niet door, tenzij je telkens anders disc erin wil stoppen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nu ook nog Agents naar de 360 dan ben ik helemaal tevreden

ik heb Red dead redemption al hoog op mijn lijstje staan

1# Red Dead Redemption :dans::engel::dans:

2# Mafia II 8):sigaar:

3# Agents (als hij naar 360 komt, want ander vind ik dat Xbox 360ers genaaid zijn. PS3 krijgt ook uiteindelijk op 30 maart de DLC van GTA 4)

Aangezien ik toch houd van een stevig potje mierenneukerij, als Agents groter dan (schatting) 10 GB word, gaat die wens helaas niet door, tenzij je telkens anders disc erin wil stoppen :puh:

Dan doen ze het gewoon net als Mass Effect 2. Helft van de story met CD 1, andere helft met CD2. Als dat al te moeilijk is...

Maar ik zou het wel zo eerlijk vinden als Agent naar de XBox komt. Maar misschien hebben ze er grootse plannen mee die niet op de XBox lukken (zoals misschien gebruik maken van de nieuwe Wii-rape controller? of misschien net als UT3 gebruik maken van door "normale" mensen gemaakte DLC?)

Link to comment
Delen op andere websites

Prioxcombo heeft een onderwerp gestart over L.A. Noire niet over de discussie of AGENT wel of niet naar de Xbox360 komt.

Dat is nu niet aan de orde.

L.A Noire is aangekondigd als PS3 exclusive weet dat wel.

Nu weer ontopic;

Wat verwachten jullie allemaal van L.A. Noire?

Hebben jullie hoge verwachtingen of juist niet?

Link to comment
Delen op andere websites

LA Noire is nooit PS3 Exclusive geweest...

In ieder geval, het is mooi dat we hier eindelijk wat meer ove rgaan te weten komen, na RDR en Mafia II één van mijn verlangtitels, wel dna na een volgende GTA natuurlijk, maar dergelijke games passen echt perfect in mijn lijst, ik hoop dat het een mooie game wordt :) .

@Kenny: Ik heb berichten vna in 2008 terug gevonden dat het toen ook al voor de 360 kwam :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

LA Noire is nooit PS3 Exclusive geweest...

In ieder geval, het is mooi dat we hier eindelijk wat meer ove rgaan te weten komen, na RDR en Mafia II één van mijn verlangtitels, wel dna na een volgende GTA natuurlijk, maar dergelijke games passen echt perfect in mijn lijst, ik hoop dat het een mooie game wordt :) .

Ik bedoelde het meer als hij is jaren geleden aangekondigd voor de PS3 en tot op ruim 1 maand geleden voor de Xbox360.

Wat ik persoonlijk helemaal niet erg vind.

maar in die tijd stond L.A Noire toch nog wel als exclusive bekend omdat hij toen alleen op de PS3 was aangekondigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Prioxcombo heeft een onderwerp gestart over L.A. Noire niet over de discussie of AGENT wel of niet naar de Xbox360 komt.

Dat is nu niet aan de orde.

Dude, ik wees je er alleen maar even op, dat jij LA Noir en Agent door elkaar haalde.

Link to comment
Delen op andere websites

Prioxcombo heeft een onderwerp gestart over L.A. Noire niet over de discussie of AGENT wel of niet naar de Xbox360 komt.

Dat is nu niet aan de orde.

Dude, ik wees je er alleen maar even op, dat jij LA Noir en Agent door elkaar haalde.

Dat bedoelde ik ook niet,

Daarboven kwam een discussie over dat agent naar de xbox moest komen.

Laten we nu gewoon verder gaan over la noire.

het is ook niet meer aan de orde of het nou voor de ps3 exclusief is aangekondigd geweest of niet.

Stomme zet van mij om dat te zeggen want dan krijg je daar weer een discussie over en dat was niet mijn bedoeling.

Link to comment
Delen op andere websites

LA Noire geen PS3 Exlcusive....Geen verwarring dus aan de zijde van Kenny dus. Hij had het goed dat de game in eerste instantie PS3 Exclusive zou zijn. Einde discussie dus, de feiten liggen op tafel...Kenny wint ^_^ . Agent, ook van Take2, staat daarentegen nog wel genoteerd als PS3-Exclusive, maar dat ter zijde.

Genoeg daarover. Zelf ben ik erg benieuwd naar deze game, de setting interesseert mij veel en ik kan ook niet wachten op de nieuwtjes uit de coverstory. Voorlopig even afwachten dus maar ik ben enthousiast.

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt gelijk het lijkt wel erg veel op Mafia 2

die voertuigen, die tijd en die sfeer,

ziet er goed uit maar ik wacht tot meer info over LA noire :zz:

maar dan ben je een soort cop net zoals bij GTA en Agent

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...