Jump to content

Waar kan je de hoeren vinden


azartjen

Recommended Posts

Je vindt ze vooral in de avond/nacht.

Hier staan ze bijna altijd,( SnapMap)

Natuurlijk kan je ze ook nog op andere plekken vinden(bijv. op de SnapMap van Kenny-Petrovic.)

En als je wilt weten hoe ze in je auto komen > Klik

:)

Edit: Kenny-Petrovic was voor me :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Waar sturen ze je toch allemaal naar toe. PrioX, toch niet Ivy Drive North? :7Hier De 3 locaties waar je hoeren kan vinden, linksonder in Alderney vind je Honkers met ten noorden hiervan Red Light District, wie aan de naam twijfelt moet zijn storyline beter kennen( :7 ), rechtboven vind men The Triangle Club in Bohan, waar je de hoeren toch wel op een afstandje van de club moet zoeken... :)

PrioX, ik verspil veel van mijn tijd rond Grummer Road en Ivy Drive North, maar ik heb er misschien nog maar één keer een hoer tegengekomen hoor :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien Bohan een soort achterbuurt van Liberty City is zullen daar ongetwijfeld ook veel prostituees (hoeren) rondlopen. Met name bij het gebied rondom je Savehouse in South Bohan.

Als je verder nog wat wilt weten over de prostituees in GTA, kun je altijd op ->Deze<- pagina kijken. Succes! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...