Jump to content
  • Sign Up
Joriz

Red Dead Redemption 'The Law' Video

Rockstar Games stuurde ons een mailtje dat ze een nieuw filmpje hebben van Red Dead Redemption. Deze keer niet zo'n lang filmpje als de vorige introductiefilmpjes, maar een korter filmpje waarin enkele karakters van deze westerngame worden voorgesteld. Zoals vele ook al is opgevallen, en dit filmpje ook bevestigd, doet het spel heel erg denken aan vele mooie (spaghetti)western films. Ook lijkt het spel een beetje op Grand Theft Auto 4, omdat het ook in een open wereld afspeelt. Veel kijk plezier met het filmpje hieronder!

Red Dead Redemption komt vanwege Koninginnedag in Nederland al op 29 april uit. De rest van de Europeanen moeten wachten tot 30 april 2010. Het spel komt uit voor Playstation 3 en XBox 360.

Recommended Posts

Kenny-Petrovic

Looking good baby bloos.gif

Cant wait till 29 april :D

!NickName!

Heb al al besteld, geniaal spel.

Het eerste wat ik de 29e doe: Rush to the store!

Zal wel rond de 60/70 euro kosten, maar voor dit spel heb ik het er wel voor over.

Met een map die 4x zo groot is als die van GTA:SA crazy.gifstatic.gif

007 Harings

Leuk filmpje maar jammer dat ik geen console heb om erop te spelen wand het komt niet op de pc uit :ch:

Flokkert

Leuk filmpje maar jammer dat ik geen console heb om erop te spelen wand het komt niet op de pc uit :ch:

Ik denk dat het wel op de pc zal uitkomen, maar ik denk dat je dan nog even moet wachten ;)

007 Harings

Ik denk dat het wel op de pc zal uitkomen, maar ik denk dat je dan nog even moet wachten ;)

Ik kan niet wachten maar eerst GTA SFLC gaan kopen later deze spel het ziet er tof uit :)

BoerBanaan

W00T! Dit spel ziet er echt PRACHTIG uit! Ik zou echt bijna een xbox360 kopen voor dat spel alleen :O

Edited by BanaanDaan

Grand Theft Auto TOM

Leuk filmpje maar jammer dat ik geen console heb om erop te spelen wand het komt niet op de pc uit irri.gif

Ik denk dat het wel op de pc zal uitkomen, maar ik denk dat je dan nog even moet wachten knipoog.gif

Ik kan niet wachten maar eerst GTA SFLC gaan kopen later deze spel het ziet er tof uit smile3.gif

Ik wil niet moderatorachtig gaan doen, maar het is nie SFLC, maar EfLC... Gewoon even verwijzen op een typefoutje oke? Geen belediging dus...thumbsup2.gif

Maar even weer ontopic: lijkt me een vet spel alleen ik ben meer een GTA gamer, dus...

Kenny-Petrovic

Ik wil niet moderatorachtig gaan doen, maar het is nie SFLC, maar EfLC... Gewoon even verwijzen op een typefoutje oke? Geen belediging dus...thumbsup2.gif

Maar even weer ontopic: lijkt me een vet spel alleen ik ben meer een GTA gamer, dus...

Dit spel is gewoon grand theft auto: wild west :engel:

Edited by Kenny-Petrovic

Phoenyxar

Het filmpje toont mooi hoe realistisch en mooi het spel er uitziet/gaat zien. Dit is zeker en vast een must have :Y .

Edited by Hearv94

007 Harings

Het filmpje toont mooi hoe realistisch en mooi het spel er uitziet/gaat zien. Dit is zeker en vast een must have :Y .

Ja dat filmpje is zeker goed

Cash

Goeie timing ook. Hiermee ga ik me zeker wel mee vermaken totdat de nieuwe GTA uitkomt.

vice infernusX

het ziet er wel goed uit

Red Dead Redemption staat op nummer 1 op mijn gamelijstje

#1 Red Dead Redemption :tu:

#2 Mafia 2 :engel:

#3 Splinter Cell:Conviction :sigaar:

edit: dankzij koninginnendag hebben wij Red Dead Redempotion lekker een dag eerder

dan de andere europeanen, kan ik lekker online oefenen

Edited by vice infernusX