Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption 'The Law' Video


Rockstar Games stuurde ons een mailtje dat ze een nieuw filmpje hebben van Red Dead Redemption. Deze keer niet zo'n lang filmpje als de vorige introductiefilmpjes, maar een korter filmpje waarin enkele karakters van deze westerngame worden voorgesteld. Zoals vele ook al is opgevallen, en dit filmpje ook bevestigd, doet het spel heel erg denken aan vele mooie (spaghetti)western films. Ook lijkt het spel een beetje op Grand Theft Auto 4, omdat het ook in een open wereld afspeelt. Veel kijk plezier met het filmpje hieronder!

Red Dead Redemption komt vanwege Koninginnedag in Nederland al op 29 april uit. De rest van de Europeanen moeten wachten tot 30 april 2010. Het spel komt uit voor Playstation 3 en XBox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk filmpje maar jammer dat ik geen console heb om erop te spelen wand het komt niet op de pc uit :ch:

Ik denk dat het wel op de pc zal uitkomen, maar ik denk dat je dan nog even moet wachten ;)

Ik kan niet wachten maar eerst GTA SFLC gaan kopen later deze spel het ziet er tof uit :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk filmpje maar jammer dat ik geen console heb om erop te spelen wand het komt niet op de pc uit irri.gif

Ik denk dat het wel op de pc zal uitkomen, maar ik denk dat je dan nog even moet wachten knipoog.gif

Ik kan niet wachten maar eerst GTA SFLC gaan kopen later deze spel het ziet er tof uit smile3.gif

Ik wil niet moderatorachtig gaan doen, maar het is nie SFLC, maar EfLC... Gewoon even verwijzen op een typefoutje oke? Geen belediging dus...thumbsup2.gif

Maar even weer ontopic: lijkt me een vet spel alleen ik ben meer een GTA gamer, dus...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wil niet moderatorachtig gaan doen, maar het is nie SFLC, maar EfLC... Gewoon even verwijzen op een typefoutje oke? Geen belediging dus...thumbsup2.gif

Maar even weer ontopic: lijkt me een vet spel alleen ik ben meer een GTA gamer, dus...

Dit spel is gewoon grand theft auto: wild west :engel:

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het ziet er wel goed uit

Red Dead Redemption staat op nummer 1 op mijn gamelijstje

#1 Red Dead Redemption :tu:

#2 Mafia 2 :engel:

#3 Splinter Cell:Conviction :sigaar:

edit: dankzij koninginnendag hebben wij Red Dead Redempotion lekker een dag eerder

dan de andere europeanen, kan ik lekker online oefenen

Bewerkt: door vice infernusX

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...