Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption 'The Law' Video


Rockstar Games stuurde ons een mailtje dat ze een nieuw filmpje hebben van Red Dead Redemption. Deze keer niet zo'n lang filmpje als de vorige introductiefilmpjes, maar een korter filmpje waarin enkele karakters van deze westerngame worden voorgesteld. Zoals vele ook al is opgevallen, en dit filmpje ook bevestigd, doet het spel heel erg denken aan vele mooie (spaghetti)western films. Ook lijkt het spel een beetje op Grand Theft Auto 4, omdat het ook in een open wereld afspeelt. Veel kijk plezier met het filmpje hieronder!

Red Dead Redemption komt vanwege Koninginnedag in Nederland al op 29 april uit. De rest van de Europeanen moeten wachten tot 30 april 2010. Het spel komt uit voor Playstation 3 en XBox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit spel word echt enorm goed uitgewerkt. Als je let op de kleine details dan is het ontzettend realistisch uitgewerkt. Prachtig dat je zo'n grote wereld voor je kiezen krijgt, dit geeft genoeg ruimte zodat je alles uitgebreid (rustig) kunt onderzoeken. Ik ben echt blij dat zo'n spel nog door iemand word ontwikkeld, de meeste Western shooters worden een grote flop. Maar omdat Rockstar Games altijd kwaliteit levert zal dat bij dit spel ook weer het geval zijn. Van het verhaal begrijp ik nog niet zoveel maar dat komt uiteraard als je de game pas zelf gaat spelen.

Dan even over dit filmpje, fantastische karakters in dit spel zullen vast niet ontbreken! Een goed uitgewerkt personage is altijd leuk om te volgen, weet zeker dat dit goed komt aangezien ze het bij de eerdere games allang hebben bewezen. Laten we niet hopen dat de dierenbescherming er weer mee gaat bemoeien vanwege de beren, stieren, paarden, koeien en wellicht nog vele andere dieren die in de game zitten. Dan moeten ze gewoon maar even naar de realiteit kijken, in de western tijden werd nou eenmaal veel gejaagd en was het een zorg om aan voldoende voedsel te komen. Maar goed, dat zien we dan wel weer. Deze game gaat zeker een kans maken op de titel 'Beste game van 2010!' Ik zit met spanning te wachten op 29 april en ga eerst maar eens de Singeplayer checken voordat ik aan de Multiplayer functie begin. :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk filmpje maar jammer dat ik geen console heb om erop te spelen wand het komt niet op de pc uit :ch:

same here.

maar sinds ze de rage engine geport hebben naar pc voor gta IV en de frame rate redelijk soepel loopt.

en er vraag is naar een pc versie is de kans al wat groter. maar Rockstar San Diego heeft maar 1 pc game op haar lijsje staan.

voorheen als Angel Studios hebben ze dan wel weer 2 pc only games gemaakt. waar ik me toen der tijd overguns erg mee vermaakt heb

maar het is afwachten of die er wel of niet komt. want R north heeft teminste nog een band met de pc comunity.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wil niet moderatorachtig gaan doen, maar het is nie SFLC, maar EfLC... Gewoon even verwijzen op een typefoutje oke? Geen belediging dus...thumbsup2.gif

Maar even weer ontopic: lijkt me een vet spel alleen ik ben meer een GTA gamer, dus...

Zeg als we nu op andere mensen gaan zeiken omdat ze een typfoutje maken... :ch:

En Tom, zegt de bijnaam "GTA op een paard" niet genoeg? :7

In ieder geval, dit spel staat samen met Mafia II op mijn lijstje voor binnenkort :puh:.

Bewerkt: door Cuban Gangster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wil niet moderatorachtig gaan doen, maar het is nie SFLC, maar EfLC... Gewoon even verwijzen op een typefoutje oke? Geen belediging dus...thumbsup2.gif

Maar even weer ontopic: lijkt me een vet spel alleen ik ben meer een GTA gamer, dus...

Zeg als we nu op andere mensen gaan zeiken omdat ze een typfoutje maken... :ch:

En Tom, zegt de bijnaam "GTA op een paard" niet genoeg? :7

In ieder geval, dit spel staat samen met Mafia II op mijn lijstje voor binnenkort :puh:.

Maffia 2 staat ook op mijn lijstje 4e. maar ik heb wat kritiekpunten

ik vind het spel erg op GTA lijken en ze zeggen dat het serieuzer oftewel minder hoge funfactor dan GTA heeft en het speelt zich af in de 40s/50s dus niet veel verniewend

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...