Jump to content

Kopen


!NickName!

Recommended Posts

Sorry maar waar staat DLC voor?

Ik heb hem en ik vind hem heel leuk, Ik zet wel even een lijstje voordelen en nadelen neer:

Voordelen:

-Leuke auto's en missies.

-grappige easter eggs

-Leuke radio

-een echte brug die op en neer gaat.

Nadelen:

-Stomme gangsters die je achtervolgen. P.S: lees mijn topic ove gangsters eens :bier:

-weinig wapens. (maar toch is het leuk :Y )

-race missies (deze vind ik echter zelf niet leuk, maar anderen misschien wel.)

-vervelend dat er in menu geen map staat, dus moet je wel zorgen dat je de gene koopt met kaart.

En voor de rest is dit 't wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar waar staat DLC voor?

Ik heb hem en ik vind hem heel leuk, Ik zet wel even een lijstje voordelen en nadelen neer:

Voordelen:

-Leuke auto's en missies.

-grappige easter eggs

-Leuke radio

-een echte brug die op en neer gaat.

Nadelen:

-Stomme gangsters die je achtervolgen. P.S: lees mijn topic ove gangsters eens :bier:

-weinig wapens. (maar toch is het leuk :Y )

-race missies (deze vind ik echter zelf niet leuk, maar anderen misschien wel.)

-vervelend dat er in menu geen map staat, dus moet je wel zorgen dat je de gene koopt met kaart.

En voor de rest is dit 't wel.

Wapens vind ik niet zo erg, als ik er maar mee over weg kan. :puh:

Idd, de radio is leuk, je hebt er zelf een liedje op staan die in Mr. bean's hollyday voor komt(op die opera zender)

Er zijn leuke eggs ja! :tu:

Veder heb je die brug ook in GTA LCS zitten :bonk:

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nadelen:

-Stomme gangsters die je achtervolgen. P.S: lees mijn topic ove gangsters eens :bier:

-weinig wapens. (maar toch is het leuk :Y )

-race missies (deze vind ik echter zelf niet leuk, maar anderen misschien wel.)

-vervelend dat er in menu geen map staat, dus moet je wel zorgen dat je de gene koopt met kaart.

Rij een paar jaar zonder map en je kent de stad uit je hoofd, heb je geen map meer nodig (was bij mij het geval) :puh:

------------------------

Sorry maar waar staat DLC voor?

DownLoadableContent

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Nadelen:

-Stomme gangsters die je achtervolgen. P.S: lees mijn topic ove gangsters eens :bier:

-weinig wapens. (maar toch is het leuk :Y )

-race missies (deze vind ik echter zelf niet leuk, maar anderen misschien wel.)

-vervelend dat er in menu geen map staat, dus moet je wel zorgen dat je de gene koopt met kaart.

Rij een paar jaar zonder map en je kent de stad uit je hoofd, heb je geen map meer nodig (was bij mij het geval) :puh:

------------------------

Sorry maar waar staat DLC voor?

DownLoadableContent

Hiervoor had je niet echt een oud topic hoeven voort te zetten, je had ook een PM naar supergtagamer kunnen sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem eerlijk gezegd niet gekocht, aangezien ik hem al voor de ps2 had gekocht, en sinds dien alle GTA's heb gekocht en de serie heb gevolgd, Alleen de Ballad of Gay tony en Lost and damned ontbreken nog, maar die koop ik wel een keertje als er een aanbieding voor 19,99 is ofzo....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik had hem eerlijk gezegd niet gekocht, aangezien ik hem al voor de ps2 had gekocht, en sinds dien alle GTA's heb gekocht en de serie heb gevolgd, Alleen de Ballad of Gay tony en Lost and damned ontbreken nog, maar die koop ik wel een keertje als er een aanbieding voor 19,99 is ofzo....

Dat kan je wel vergeten, €20 los, want GTA EFLCS zullen nog lang niet in prijs zakken, een maand geleden was hij €25 voor de Xdoos.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou, als ik GTA III nog nooit gespeeld zou hebben, dit zeker aanraden omdat het toch wel een beetje HET begin is van de free-roaming games zoals we die nu kennen.

GTA III is natuurlijk wel "part of the familiy" :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik zou, als ik GTA III nog nooit gespeeld zou hebben, dit zeker aanraden omdat het toch wel een beetje HET begin is van de free-roaming games zoals we die nu kennen.

GTA III is natuurlijk wel "part of the familiy" :)

Dat is zo gta 3 is een deel van mijn gta leven als ik GTA 3 Niet was uitgekomen zou ik dit niet kennen ik vond het vroeger

zo mooi met die grapics maar tegen wordig phoe :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Onlangs kwam ik III, VC en SA voor de PC in een bak aanbiedingen tegen. Aangezien ik mij helemaal vermaak met IV en de EfLC, die ik helemaal grijs heb gespeeld, kon ik deze drie niet laten liggen. Ik ben nu dus begonnen met III (speel ze op volgorde) en vind het een topgame. Daar ga ik nog heel veel fijne uurtjes mee beleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...