Jump to content

Waarom zijn de challenges zo moeilijk?


tdr93

Recommended Posts

Ik heb Chinatown Wars nou voor 96,46% uitgespeeld, maar ik kom echt niet meer verder, ik ben met ieder challenge al zeker een half uur bezig geweest en ik haal ze gewoon maar niet. Ik heb de iPhone versie trouwens! Ik heb alles gehaald, inclusief de Lions en de twee vervolg missies. De meeste challenges die ik nog moet zijn races waarbij ik x checkpoints onder de minuut moet halen of w/e. Heeft iemand tips om deze te halen? Ik word er echt gek van dat ik het niet 100% uitgespeeld krijg!

Dit zijn de challenges die ik nog moet:

Broker, Dukes

* Beach Blitz

* Dukes Dust Up TT

* Graveyard Groove

* Fast Tracks

* Go-Kar-TT

* Monument Mania

Bohan

* Bohan Snake

* Boulevard TT

* S&M Grand Slam

Algonquin

* East Side Escapade

* Midtown Mayhem

* Patriot Park TT

* Tansfender Invitational

* Wetscapade TT

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, maar ik ben nou toch al bezig vanaf dat het spel is uitgekomen (4 januari geloof ik), na een paar dagen had ik het al voor 80% uitgespeeld en nou, ja, die laatste paar procent heb ik toch redelijk lang al over gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het op de DS voor 100% uitgespeelt, ben weer overnieuw begonnen, maar Go-Kar-TT is helemaal niet moeilijk hoor?

Ik heb er toch wel moeite mee. Ik heb de eerste gehaald, maar de tweede, daar haal ik het telkens nét niet, ik knal de hele tijd tegen die rare 'blokken' of w/e die aan de kant staan :S

Link to comment
Delen op andere websites

Die challenges zijn voor mij ook een Mission Impossible, het zal wel een kwestie zijn van zo'n baan of route net zo vaak proberen tot je hem dromen kan, dan hoef je niet zo op die checkpoints te letten en weet je precies hoe rijden/varen moet. Maar zover ben ik niet, meestal laat ik ze zitten en start het spel opnieuw. Dat racen ligt me niet zo. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat ze het spel wat moeilijker gemaakt hebben! Ik zat al naar een week (als het niet minder was) aan de 100% als ik even m'n best deed. Nu deed ik er 2 maanden over :7.

Het is een kwestie van telkens de routes opnieuw rijden tot je hem uit je hoofd kent ;).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...