Jump to content

Boot niet bestuurbaar?


marco09

Recommended Posts

Nice gevonden. Alleen vraag ik me af, of je m.b.v. dit truckje, daadwerkelijk de boot hebt en niet een Bulldog met een andere sprite. Want je ziet je char ook niet op die boot zitten, en ook het instappen ziet er een beetje gebugged uit. Maar overall, nice gevonden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nice gevonden. Alleen vraag ik me af, of je m.b.v. dit truckje, daadwerkelijk de boot hebt en niet een Bulldog met een andere sprite. Want je ziet je char ook niet op die boot zitten, en ook het instappen ziet er een beetje gebugged uit. Maar overall, nice gevonden! :)

ik denk het niet want een bulldog kan niet op het water

Link to comment
Delen op andere websites

Nice gevonden. Alleen vraag ik me af, of je m.b.v. dit truckje, daadwerkelijk de boot hebt en niet een Bulldog met een andere sprite. Want je ziet je char ook niet op die boot zitten, en ook het instappen ziet er een beetje gebugged uit. Maar overall, nice gevonden! :)

ik denk het niet want een bulldog kan niet op het water

Daar heb je een punt inderdaad. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je op deze manier ook de helikopter spawnen? Die is ook niet verder in het spel beschikbaar.

Ja, dat kan, maar als je ermee wilt rijden moet je eerst tekst-ID [car88] toevoegen aan het tekstbestand dat je gebruikt. Doe je dit niet, dan crasht het spel als je instapt. Verder is er weinig bijzonders aan de helikopter: hij rijdt als een normale auto met een redelijke topsnelheid en stuurt goed. De wieken verschijnen niet.

post-536-1267452024,31.jpg

Ook de Tram kun je laten spawnen, maar alleen in San Andreas. De tram rijdt als een vrachtwagen en kan op lange wegen zeer hoge snelheden halen.

post-536-1267452038,47.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...