Jump to content

Hanneswasco stopt als moderator


PatrickW

Recommended Posts

Hannes, als er één iemand was waar ik enkel lof en respect voor had, dan was jij het. Ik schreef het al in het jaarboek, maar je bent werkelijk een wandelende GTA IV encyclopedie, en dat kunnen niet veel mensen zeggen. Het hoe en waarom van je aftreden weet ik niet, maar ik wil wel even mededelen dat ik het ontzettend jammer vind dat je stopt. Ik hoop je snel weer eens te spreken!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    2

  • Kloep

    2

  • Deluxo

    2

  • BoerBanaan

    2

erg jammer,ik vond hem een goede mod.

maarja er zitten natuutlijk ook weer voordelen aan nu die weer megalid is.met dat groene megaleden jasje is hij weer een echte kiwi! :D

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

De persoonlijke omstandigheden zijn niet in mijn privé leven, het zijn persoonlijk omstandigheden op het forum. Het heeft dus niets met mijn echte leven te maken. Het is maar je het weet.

Om de een of andere reden denk ik dat ik weet wat die 'Persoonlijke omstandigheden' juist zijn.

Ik ga ze hier niet posten, want daar heb ik het recht niet toe (staat in SL+ forum).

Nou ja, succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hoe maak jij uit onderstaande zin op dat hij is ontslagen?

Wegens persoonlijke omstandigheden is Hanneswasco met onmiddelijke ingang niet meer in staat zijn taken als moderator op het forum uit te oefenen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...