Jump to content

S.W.A.T Clan ~ Recruitment Topic


FireFighter

Recommended Posts

Ja, ik wil lid worden van S.W.A.T en ik vul dit lijstje naar waarheid in!Naam Mart:14:PSN ID:killmartHeadset: Ja Ik heb/MW2/Battlefield: Bad Company 2/Allemaal (laat weg wat niet van toepassing is).Ik zit in geen één PS3 clan. Ik heb de GTAforum regels en de clan regels gelezen en ik ga akkoord!

Bedankt voor je interesse! Je aanvraag is in behandeling genomen en binnenkort (maximaal één week) wordt de uitslag bekend gemaakt. :bier:


Je aanvraag tot lidmaatschap is goedgekeurt!! Welkom in de clan, Killmart.


En je bent iets vergeten. Je hebt Battlefield: Bad company 2 aangevinkt, wat betekent dat je één van de twee squads moet invullen. Squad A of squad B. Wil je dat even erbij zetten? Dat doe je door je bericht te bewerken met de bewerk knop onderaan.

Je hebt squad 'A' aangevinkt. Je wordt z.s.m aan de betreffende squad toegevoegd.

Mvg,

S.W.A.T leiding

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben een clantalk. Die is hier te vinden.

Voor de meetings moet je ook in het clantalk topic kijken. ^_^

Mensen, meldt je nu zo snel mogelijk aan! :dans:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

[color=green][b]Ja, ik wil lid worden van S.W.A.T en ik vul dit lijstje naar waarheid in![/color]

[b]Naam (Niet verplicht):[/b] jordi

[b]Leeftijd:[/b] 15

[b]PSN ID:[/b] jordib12[b]Headset:[/b] Ja [b]Ik heb GTA IV/MW2// (laat weg wat niet van toepassing is).[/b]

[i]Ik zit in geen één PS3 clan[/i].

[i]Ik heb de GTAforum regels en de clan regels gelezen en ik ga akkoord![/i]ik heb me afgemeld bij LKZ!

Als je Modern warfare heb, vul dit in en zet het bij je aanmeldingsformulier! Geen MW2? Sla dit over!

[b]Ik wil in squad C/D zitten.[/b]

[b]Mijn functie is: Van alles een beetje[/b]

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je interesse! Je aanvraag is in behandeling genomen en binnenkort (maximaal één week) wordt de uitslag bekend gemaakt. :bier:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Je aanvraag is goedgekeurt, welkom in de clan Jordib12 :klap:

Je wil in Squad D, jij bent nu leider van SQD!

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...