Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption uitgesteld en voorlopig geen nieuwe GTA!


GTAGames.nl afbeelding
Take-Two Interactive, het moederbedrijf van Rockstar Games, heeft zojuist het eerste kwartaalverslag van 2010 online geplaatst voor de aandeelhouders. Natuurlijk staan er weer een heleboel saaie getallen in, maar zoals altijd zijn er ook weer een aantal mooie nieuwtjes in het verslag te vinden.
Het eerste wat er helaas is uit te halen is dat het computerspel Red Dead Redemption, van Rockstar Games, is uitgesteld tot 21 mei 2010 in Europa. Helaas dus geen Red Dead Redemption spelen op Koninginnedag. Volgens Rockstar Games is het spel een paar weken uitgesteld aangezien ze die tijd nog nodig hadden om het spel verder te 'finetunen' zodat het zo perfect als mogelijk werkt.
Het detective actiespel L.A. Noire wat zoals de titel al suggereert in film noire style is komt dit jaar wel eindelijk uit. Een exacte datum wordt hier helaas niet voor gegeven.

Een conclusie die ik helaas uit de kwartaalcijfers moet trekken is dat GTA5 dit jaar niet uitkomt. De mogelijke opvolger van Grand Theft Auto 4 komt namelijk niet in het rijtje van spellen voor die dit jaar gaan uitkomen. Al geven de kwartaalcijfers natuurlijk geen garantie dat het spel dit jaar niet uit komt dienen we er wel van uit te gaan dat GTA5 in 2011 uitkomt. Ten eerste omdat je zo'n groot spel niet zo snel kan maken en ten tweede niet later dan 2011 omdat Take Two een beursgenoteerd bedrijf is dat aandeelhouders tevreden dient te houden. Aangezien Grand Theft Auto titels in releasejaren tot wel 40% van de winst uitmaakt van het gehele bedrijf is het dus zeer waarschijnlijk dat het spel niet later dan 2011 uitkomt, zodat de aandeelhouders niet weggaan.

Kortom dit jaar dienen we ons te vermaken met GTA: Episodes from Liberty City (komt 30 maart naar PS3 en PC) en Red Dead Redemption.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wel jammer, maar ik denk dat de meeste ook wel zoet zijn met wat er tot hier toe is en wat komen zal.

En je moet maar zo denken... Hoe langer het duurt, hoe beter de nieuwe GTA waarschijnlijk zal zijn ^^.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vind het eigelijk nie zo erg, Ik heb ten eerste liever een game die goed is afgewerkt en ten tweede vind ik het ook wat te snel na de episodes komen. Maar natuurlijk is het voor de Xboxspeler een tegenvaller, maarja niks aan te doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar natuurlijk is het voor de Xboxspeler een tegenvaller, maarja niks aan te doen.

daar heb je helemaal gelijk in. Wij hebben de episodes al maanden en allang uitgespeeld

maar ik denk dat ik dan mijn tijd ga doden met Splinter Cell Conviction die begin april uitkomt :*D

Muahahahaahahkuchuchekuch moet toch evve beter mn slechte lach leren :D

:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Natuurlijk komt GTA 5 niet dit jaar uit. Er komt überhaupt waarschijnlijk eerst nog een 'tussen'-GTA.

Idd :D Hopelijk GTA : San Andreas Stories ofzoiets. Hopelijk doen ze wel iets met San Andreas , want daar is maar 1 versie van .. en van de andere zijn er al meerdere enz :$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Natuurlijk komt GTA 5 niet dit jaar uit. Er komt überhaupt waarschijnlijk eerst nog een 'tussen'-GTA.

Nou, ik denk niet dat je dat bij voorbaat kunt zeggen. Maar met 'GTA5' wordt niet een geheel nieuwe bedoelt, gewoon de volgende GTA. Of dat nou een 'tussen'-GTA is of niet.

Maar ja, spelletjes genoeg om te spelen, dus wanneer het allemaal uitkomt maakt me niet zo veel uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het nieuws van GTA 5 maat me niet zoveel uit. Er was nog amper wat van bekend. Red Dead Redemption lijkt me wel een erg leuk spel, maar kdenk niet dat ik m ga kopen. Het is toch wel goed en slecht nieuws voor de afwachters van RDR. Ze moeten (helaas) langer wachten, maar het spel zal blijkbaar wel beter worden.

Respect R* :bier: !!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had niet echt anders verwacht dat er voorlopig nog geen nieuwe GTA uitkomt, dat wordt dan wel iets té snel na de DLC's.

Overigens wordt dit jaar best wel uitgebreid qua games, zoals: RDR, Crysis 2, BFBC2 etc... :)

Voorlopig houd ik mijn GTA verslaving nog wel in bedwang met de Episodes from Liberty City voor mn Pc of PS3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...