Jump to content

100% uitspelen


mink

Recommended Posts

Ik heb een groot probleem. Net zoals bij de andere GTA's probeer ik ook GTA4 100% uit te spelen.

Op dit moment heb ik alle missies gehaald, alle zij-missies, pool gewonnen, bowlen full game gewonnen, darten gewonnen en een aantal dates per vriend.

Ik heb dus alles bij elkaar opgeteld(in procenten volgens de wikigta 100% checklist) op de dates na(omdat ik die niet allemaal per persoon heb gedaan) en kom ik uit op 83,75%. Helaas zegt mijn spel zelf dat ik pas op 81,75% zit. Ik heb tevens gecheckt of ik ook echt alle drugdeliveries en stevie's car theft en exotix exports en Random characters heb gedaan. Dat was zo, alleen kon ik de assasinations niet vinden. Ik heb wel cheats gebruikt. Ik wil hem perse 100% uitspelen, dus als iemand weet wat ik fout heb gedaan, reageer dan alsjeblieft.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt vast bepaalde onderdelen nog niet voltooid aangezien je de Flying Rats (duiven) en Stunt jumps ook nog niet hebt opgenoemd. Dit is nog een behoorlijke klus en het telt allemaal voor de 100% mee. Ik zou als ik jou was nog even goed naar de -checklist- op WikiGTA kijken, daarmee zul je waarschijnlijk zien dat je nog niet alles hebt gedaan.

De Assassisnations missies worden aangegeven via een ''target'' icoontje op de map, je zult ook deze missies moeten voltooien wil je de 100% behalen. Op -deze- pagina is meer informatie te vinden over de Assassinations. Veel succes verder! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas weet ik al van de flying rats en de stunt jumps en daar ben ik ook nog niet aan begonnen. Alles wat ik had benoemd heb ik gedaan (op dates van vrienden na), en de rest niet.

Is er nog een mogelijkheid (eigenlijk een overbodige vraag) dat ik nog een sms'je of mailtje moet lezen van stevies car theft of exotic exports. De assasinations heb ik kennelijk ook niet helemaal goed uitgelegd, want ik zie de A(of iets dergelijks) niet meer op mijn kaart. ik weet alleen niet of dit een garantie is dat ik ze allemaal heb gehaald, maar ik herriner me wel een telefoontje dat ie zij dat hij geen opdracht meer voor me had.

Link to comment
Delen op andere websites

Print de 100% checklist gewoon even uit. Kruis dan echt alleen de dingen weg, waarvan je zeker weet dat je ze hebt gedaan.

Je kan het zeker weten, doordat je er bijvoorbeeld een Achievement van hebt gekregen.

Ga het anders nog een keer goed na. Het is namelijk nogal een apart probleem, zoals je begrijpt.

Ik heb hem net gisteren voor de 100% uitgespeeld en alles verliep prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben erachter. Het probleem zijn de Random Characters. Meteen een tip voor wikigta: Er staat dat alleen ontmoeten genoeg is. Hier bedoelen ze mee dat je dan een archievment of trophy krijgt. Maar ik kreeg daardoor de indruk dat ontmoeten alleen genoeg is voor de volle 5%.

Als ik WikiGTA was, zou ik die tekst even verduidelijken want ik ben er vrij zeker van dat meer mensen hier een probleem mee gaan krijgen.

Nou toch bedankt voor jullie help

Link to comment
Delen op andere websites

Check je statistieken. Hier kan je zien hoeveel opdrachten je voor anderen hebt voltooid en je er eventueel nog moet doen. En het icoontje voor de assasinations zit tegenover de gunshop in zuid Alderney. Ik geloof dat Mink niet zoveel meer heeft aan deze info, maar wellicht handig voor een ander dan...

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas weet ik al van de flying rats en de stunt jumps en daar ben ik ook nog niet aan begonnen. Alles wat ik had benoemd heb ik gedaan (op dates van vrienden na), en de rest niet.

Is er nog een mogelijkheid (eigenlijk een overbodige vraag) dat ik nog een sms'je of mailtje moet lezen van stevies car theft of exotic exports. De assasinations heb ik kennelijk ook niet helemaal goed uitgelegd, want ik zie de A(of iets dergelijks) niet meer op mijn kaart. ik weet alleen niet of dit een garantie is dat ik ze allemaal heb gehaald, maar ik herriner me wel een telefoontje dat ie zij dat hij geen opdracht meer voor me had.

Je moet wel mailtjes krijgen van Brucie voor Exotic Exports en je krijgt een SMS'je van die ene Stevie voor de auto's

Meer informatie :

- Exotic Exports : Klik

- Stevie's Car Theft : Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat voor een post? Dit is trouwens al opgelost, geen reden dus om nog te reageren. Deze post is trouwens ook niet erg zinnig maarja :7

>>> Door Dutchy3010: Doe het dan ook niet! Laat het gewoon aan de crew over...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 years later...
Op 6-3-2010 om 10:07, ---Diablo--- zei:

Print de 100% checklist gewoon even uit. Kruis dan echt alleen de dingen weg, waarvan je zeker weet dat je ze hebt gedaan.

Je kan het zeker weten, doordat je er bijvoorbeeld een Achievement van hebt gekregen.

Ga het anders nog een keer goed na. Het is namelijk nogal een apart probleem, zoals je begrijpt.

Ik heb hem net gisteren voor de 100% uitgespeeld en alles verliep prima.

Tellen beide shows ook mee op gta iv voor 100%. Ik heb alles gedaan al volgens lijst van gta 4 ik heb 98, 75% nu. Ik ben altijd comedy show geweest maar niet die van bij het eerste eiland.? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...