Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

Hij is zeker vet. Er zijn trouwens wel wat vette plekjes om te bezoeken in de demo. Zo heb je ergens een raketbasis waar je heen kunt gaan, je gebruikt de trappen om helemaal bij de raket beneden te komen. Je plaatst de bom en wegwezen! Echt een soort mission impossible effect, je hoort een hard alarm en explosies van onder. Snel wegwezen dus en net op tijd veilig zijn om de explosie te zien. Supervet! Ook wel chil om wat chaos te creëren met de helicopter en vervolgens de andere te hjacken! Awesome! :)

Hoe plaats je die bom?

En Ik had zojuist de black market geunlocked, als ik pijltje naar onder indruk komt er te staan dat ik Driehoekje moet indrukken voor black market, maar als ik dat doe gebrut er niks

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

Dat is geen raket, maar een bio plantage (ofzo), ergens redelijk dichtbij de begin basis. Het is een legerbasis met een helicopter. Die saboteer je door een code in te tikken (kruisje rondje kruisje rondje ofzo) op de console helemaal onderaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok,

Ik was zonet in een dorpje met een heat level. Toen zag ik zo'n gasfles ik schoot erop waarna ik heel snel met mijn grapling hook me vast haakte, waarna ik vervolgens mee de lucht in werd getrokken :7

PS3-versie Just Cause 2 bevat capture-functie

Square Enix heeft bekend gemaakt dat de PlayStation 3-versie van Just Cause 2 een ingebouwde video capture mogelijkheid zal bevatten.

Hierdoor kunnen spelers hun tofste in-game belevenissen opnemen en direct naar YouTube uploaden.

Just Cause 2 belooft bol te staan van de actie; zo kun je basejumpen van torrenhoge wolkenkrabbers; een straaljager in een olietanker laten crashen; met een parachute van een berg in een voorbijvliegende helikopter springen en nog veel meer.

Met een druk op de knop kun je automatisch 30 seconden aan gameplay op de hardeschijf van de PS3 opslaan.

Bovendien is er ook een capture-optie waar je 10 minuten kunt opnemen. Het idee hierachter is dat bijvoorbeeld in-game walkthroughs, speed-runs en Machinima gedeeld kunnen worden. Op de officiële website van de game kan er bovendien gestemd worden op de video's, waar de beste video's beloond zullen worden met prijzen.

Just Cause 2 verschijnt naast de PS3 ook op de Xbox 360 en PC en is vanaf 26 maart verkrijgbaar. (GP)

Geplaatst op zondag 24 januari 2010 om 07:00 door David Kers (David)

:puh::P:P:P :eten: :eten:

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

een ding wat ik wel irritant vind is de dat de politie best wel sterk aanwezig is in dit spel en dat het ook veel kogels kost om er eentje om te leggen. Ga nu wel vaak dood. Vooral als de helicopter er aan te pas komt. Hoop dat je in het volledige spel iets van upgradesk unt kopen zoals beter gezondheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik heb me daarnet iets lolligs meegemaakt:

Ik had heat level 2 was op mijn crossmotor aan het rijden er zitten 2 politieagenten achter mij op de motor, schiet iemand mijn band lek dus ik "stunt" naar een van de politie motors.

Alleen die word al snel kapot geknald dus spring ik weer op een andere, die gaat ook kapot spring ik weer naar mijn crossmotor.

Het was best grappig om te zien dat die motors zonder mensen nog even doorrollen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een vet spel. Vooral is het leuk om die tank te jatten en dan alles kapot te schieten wat maar kapot kan. :D Het is alleen jammer dat de politie je al aanvalt als je inde buurt komt zonder iets te doen, maar voorde rest zijn de dingen zoals die Graplin Hook ofzo echt vet. :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een vet spel. Vooral is het leuk om die tank te jatten en dan alles kapot te schieten wat maar kapot kan. :D Het is alleen jammer dat de politie je al aanvalt als je inde buurt komt zonder iets te doen, maar voorde rest zijn de dingen zoals die Graplin Hook ofzo echt vet. :D :D

Bij mij is dat niet hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een vet spel. Vooral is het leuk om die tank te jatten en dan alles kapot te schieten wat maar kapot kan. :D Het is alleen jammer dat de politie je al aanvalt als je inde buurt komt zonder iets te doen, maar voorde rest zijn de dingen zoals die Graplin Hook ofzo echt vet. :D :D

Bij mij is dat niet hoor.

Als ik gewoon door een dorpje loop zonder iets te doen komt er op mn radar al een geel 3hoekje te staan en als ik dan doorloop gaan ze ineens schieten en dan moetik weer terug schieten en dan blijf je maar doorgaan..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een vet spel. Vooral is het leuk om die tank te jatten en dan alles kapot te schieten wat maar kapot kan. :D Het is alleen jammer dat de politie je al aanvalt als je inde buurt komt zonder iets te doen, maar voorde rest zijn de dingen zoals die Graplin Hook ofzo echt vet. :D :D

Bij mij is dat niet hoor.

Als ik gewoon door een dorpje loop zonder iets te doen komt er op mn radar al een geel 3hoekje te staan en als ik dan doorloop gaan ze ineens schieten en dan moetik weer terug schieten en dan blijf je maar doorgaan..

Heb je je geweer getrokken? Of loop je met je vuisten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een vet spel. Vooral is het leuk om die tank te jatten en dan alles kapot te schieten wat maar kapot kan. :D Het is alleen jammer dat de politie je al aanvalt als je inde buurt komt zonder iets te doen, maar voorde rest zijn de dingen zoals die Graplin Hook ofzo echt vet. :D :D

Bij mij is dat niet hoor.

Als ik gewoon door een dorpje loop zonder iets te doen komt er op mn radar al een geel 3hoekje te staan en als ik dan doorloop gaan ze ineens schieten en dan moetik weer terug schieten en dan blijf je maar doorgaan..

Heb je je geweer getrokken? Of loop je met je vuisten?

Geweren, maar kun je je vuisten nog pakken ( :7 ) als je al een wapen gebruikt hebt??

Link to comment
Delen op andere websites

je kan in deze game niet eens switchen naar vuisten volgens mij. enige melee wapen die je hebt is zweep van de grapling hook.

En nog 2 dagen en dan is de game uit. :dans:

Jawel, gewoon de pijltjestoets die je gebruikt hebt eens intikken :).

Link to comment
Delen op andere websites

Lolz, ik heb hem zojuist opgehaald.

En er is ergens een aangespoelde walvis met armor in hem, je moet dan van die C4 op hem doen en dat af laten gaan! Allemaal stukken walvis vliegen door de lucht.

GREENPEACE xS

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...