Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

De smoke monster uit Lost zit ook echt in het spel Just Cause 2 :puh:

Dat is wel vet ik dacht dat ze alleen de hatch en de vliegtuigwrak van Lost hadden.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

De smoke monster uit Lost zit ook echt in het spel Just Cause 2 :puh:

Dat is wel vet ik dacht dat ze alleen de hatch en de vliegtuigwrak van Lost hadden.

Dat eiland is echt mijn favo plek, die torens die er staan zijn ook heel mooi.

Alleen in een missie moet je die slopen dat is van de ene kant wel jammer want dan zie je die blauwe flitsen niet meer :puh:

Toen je daar moest wegrijden met die truck werd ik de hele tijd beschoten :bonk:

, maar toen ik klaar was heb ik dat hele eiland uitgeroeit :D

Link to comment
Delen op andere websites

een klein propellervliegtuig, Maarja heb tijdens het spelen ook ergens een hele gave auto gevonden, een soort van zwarte sportwagen met een turret erop. Plaats weet ik niet meer. helaas, kan hem nu ook niet meer terugvinden. :-(

Hier is de glitch:

How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps:

1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to.

2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left.

3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake)

4. Press start again, and QUICKLY press select.

5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left

Bij mij werkt ie niet?

Link to comment
Delen op andere websites

kans dat het werkt is ook klein. weet wel dat je een glitch probeert te veroorzaken in een game. en dat gaat niet altijd even zo makkelijk

lukte mij na 3 keer proberen. :puh:

Die SELECT-Start onzin die werkt heel soms.. Wat je moet doen is dit:

Als de timer op 1 seconde staat, druk op START. (Ps3 dan) als je in het menu bent, druk je PS-toets en de start knop tegelijk in. Zo komt het beeld een miliseconde in het game scherm en gaat dan automatisch weer terug naar het startmenu. Herhaal dit totdat de timer op 0 staat. Je moet het wel een keer of 20 doen maar dan heb je ook wat. :puh: Dus start menu, dan PS-toets en start tegelijk zodat je in het XMB menu komt.

Succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een geweldig spel zeg! Ik heb hem een paar minuten geleden uitgespeeld! Het einde is wel tof maar de verhaallijn zelf is best kort. Ik ga hem nu nog een keer opnieuw spelen maar dan doe ik alles rustig aan. Ik heb nu bijna alleen maar missies gedaan en niet echt intensief rondgekeken, en er is vast genoeg te zien op 1000 km².

Link to comment
Delen op andere websites

Of koop gewoon het volledige spel dan hoef je ook niet meer de demo te spelen. :puh:

Als jij wat geld te veel hebt, het is altijd welkom :puh:

kans dat het werkt is ook klein. weet wel dat je een glitch probeert te veroorzaken in een game. en dat gaat niet altijd even zo makkelijk

lukte mij na 3 keer proberen. :puh:

Die SELECT-Start onzin die werkt heel soms.. Wat je moet doen is dit:

Als de timer op 1 seconde staat, druk op START. (Ps3 dan) als je in het menu bent, druk je PS-toets en de start knop tegelijk in. Zo komt het beeld een miliseconde in het game scherm en gaat dan automatisch weer terug naar het startmenu. Herhaal dit totdat de timer op 0 staat. Je moet het wel een keer of 20 doen maar dan heb je ook wat. :puh: Dus start menu, dan PS-toets en start tegelijk zodat je in het XMB menu komt.

Succes. :)

Bedankt! Maar welk stuk moet je een keer of 20 doen? Heel de handeling, of alleen PS-toets+ Start? Enne... Word de timer van 'uit het demo gebied' zo ook gestopt?

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

kans dat het werkt is ook klein. weet wel dat je een glitch probeert te veroorzaken in een game. en dat gaat niet altijd even zo makkelijk

lukte mij na 3 keer proberen. :puh:

Die SELECT-Start onzin die werkt heel soms.. Wat je moet doen is dit:

Als de timer op 1 seconde staat, druk op START. (Ps3 dan) als je in het menu bent, druk je PS-toets en de start knop tegelijk in. Zo komt het beeld een miliseconde in het game scherm en gaat dan automatisch weer terug naar het startmenu. Herhaal dit totdat de timer op 0 staat. Je moet het wel een keer of 20 doen maar dan heb je ook wat. :puh: Dus start menu, dan PS-toets en start tegelijk zodat je in het XMB menu komt.

Succes. :)

Bedankt! Maar welk stuk moet je een keer of 20 doen? Heel de handeling, of alleen PS-toes+ Start? Enne... Word de timer van 'uit het demo gebied' zo ook gestopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...