Jump to content

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?


Reinier93

Recommended Posts

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    28

  • GuitarGuy666

    28

  • NickOwnage

    22

  • Phoenyxar

    17

Een hele waslijst aan games heb ik de laatste tijd uitgespeeld, allemaal nextgen. Zowel Xbox One als PS4, met als favoriete game toch wel Dead Rising 3.

Dead Rising 3

Ryse Sone of Rome

Killer Instinct

Knack

Battlefield 4

Call of Duty Ghost

Allemaal meerdere keren uitgespeeld, vooral bij Dead Rising 3 is het de moeite om de game meerdere keren uit te spelen vanwege het explore levelsysteem wat je elke keer in newgame + kan gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Volgende wordt LA Noire :tu:

Bij deze is dat ook gebeurd. In het begin is het even wat wennen aan de manier van spelen, maar eenmaal dat lukte, was het een leuk spel om te spelen. Dan vallen stilaan alle puzzelstukjes samen van een groot verhaal dat perfect in elkaar is gestoken. Met voorsprong het beste verhaal dat ik ooit in een game heb gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Bioshock infinite. Wat een einde. En het einde is zo complex, dat je er hoofdpijn van krijgt om alles te begrijpen.

Maar uiteindelijk verwerk je toch alles en is het te begrijpen. Zeker een game die het waard is om te kopen.

Ik geef deze game een 10/10. Er valt niets op aan te merken qua negatieve puntjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Infamous: Second Son. Leuk dat je 2 kanten kan opgaan: goede karma en slechte karma. Ik heb maar voor goede karma gekozen, maar ik ga zeker nog een keer de slechte karma storyline doen.

Link to comment
Delen op andere websites

call of duty ghost binnen 30 min :puh:

ook alle strangers bij gta5 behalve die the last one

en alle missies heb ik al lang uit ergens in oktober)

Bewerkt: door rockstarthomas11
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik ook de campaign van Battlefield 4 uitgespeeld. Was wel leuk en spannend, maar het duurde zo kort, 7 missies maar geloof ik.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Enkele dagen geleden de verhaallijn van RDR uitgespeeld.

Prachtige game, goede sfeer en veel details waar aan gedacht zijn. In tegenstelling tot wat velen zeiden, sleurde het verhaal me echter niet echt mee. Vond het eerder matig qua verhaal, maar ik heb er zeker van genoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...