Jump to content

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?


Reinier93

Recommended Posts

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    28

  • GuitarGuy666

    28

  • NickOwnage

    22

  • Phoenyxar

    17

  • 2 weken later...

Assassin's Creed II

Ik heb er een tijdje aan bezig gezeten, omwille van de examens, maar nu heb ik de verhaallijn kunnen uitspelen. In het begin had ik wat moeite om me aan te passen aan de gameplay, die op zich maar lichtjes verschilde van de originele AC, maar toch net genoeg om wat irritant over te komen. Daarnaast vond ik Ezio in het begin niet zo'n interessante figuur. Pas toen ik wat gewend was aan alles, heb ik me echt kunnen amuseren. De missies zijn diverser dan bij de originele AC en er is ook veel meer te doen buiten de verhaallijn. De collectables hebben ook een eigenlijk nut in deze game, wat je natuurlijk net dat beetje meer aanmoedigt om ze allemaal te verzamelen. Dat ga ik dus ook doen.

De volgende op het lijstje is AC Brotherhood.

Link to comment
Delen op andere websites

Manhunt

Leuke controversiële game van Rockstar Games. Alleen was de game iets te lang en werden de missies na een tijdje eentonig. De controls werkten ook niet even goed mee, waardoor ik soms gefrustreerd geraakte.

Nu ga ik thebig nadoen en beginnen met de Assassin's Creed franchise.

>>> Door thebig: Pfoe, na-aper :t Veel plezier ermee!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Assassin's Creed: Unity. Heeft zowaar bijna mijn CPU gesloopt. Honderden, zoniet duizenden NPC's tegelijk animeren is geen sinecure.

Here be spoilers, ye be warned!

Bijzonder teleurstellend einde.

Waarom moest Élise dood, nadat de relatie al vanaf het begin geleidelijk werd opgebouwd. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Mirror's Edge net uitgespeeld, na een lange pauze. Fantastisch spel, en nu ben ik ongelofelijk hyped voor het volgende deel! :Y Had beter nog even gewacht met het uit te spelen, nu duurt het nog lang voor Mirror's Edge Catalyst.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hitman contracts op ps2. Was wel leuk weer te spelen. Ook het feit dat ik bijna alles Silent Assassin heb afgerond terwijl ik me er vroeger doorheen schoot ben ik wel trots op. Leuk om weer een aantal van 12 missies aan m'n hitman collectie toe te kunnen voegen :)

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende op het lijstje is AC Brotherhood.

Daar heb ik nu dus de verhaallijn van uitgespeeld.

Net als bij Assassin's Creed II had ik in het begin eerst weer wat moeite om me aan te passen aan de gameplay, hoewel die weer praktisch niets veranderd was in vergelijking met de voorgaande delen. Van het verhaal snapte ik niet al te veel, net zoals bij AC II ben ik snel de draad kwijtgeraakt. Dan ga ik toch maar weer eens snel het verhaal moeten uitspelen. Op het einde van het verhaal ging het dan ook wel opeens heel snel. De laatste paar missies met Ezio vond ik ook niet zo leuk. Zowel het verhaal als de invulling met missies hadden ze in mijn ogen wel beter kunnen doen op het einde. Het verhaal met Desmond in de echte wereld blijft dan wel weer interessant, zoals traditioneel weer een gigantische cliff hanger. Er is wel veel meer te doen buiten de storyline in vergelijking met AC II. Eens je deze game hebt gespeeld, besef je dat er in AC II eigenlijk echt niet zoveel te doen was.

Rome is trouwens prachtig uitgewerkt. Echt een zeer mooie en leuke map om in te spelen.

De komende dagen zal ik besteden met het afronden van de zijmissies, daarna ga ik weer verder met de reeks. Assassin's Creed Revelations is de volgende in het rijtje. Mogelijk ga ik er maar over een maand aan kunnen beginnen, dus hij zal toch nog eventjes stof moeten liggen happen.

Link to comment
Delen op andere websites

Far Cry 4 gister uitgespeeld.

Het lijkt heel erg op zijn voorganger, maar dan met een nieuwe map en een nieuwe storyline. Alleen mogen ze volgende keer een betere storyline maken. Deze was echt slecht, al vindt ik de badguy wel tof, maar Vaas van Far Cry 3 kan hij niet overtreffen. Gelukkig hebben ze wel nieuwe dingen er in gegooid. De Himalaya en Shangri-La missies bijvoorbeeld, natuurlijk ook nieuwe toffe wapens en voertuigen. De kampen veroveren was niet zo heel moeilijk, forten waren wel wat moeilijker. Ik heb me toch vermaakt met deze game.

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Crash of the titans

Typisch een game voor de jonge, beginnende gamertjes onder ons. Een zeer vermakelijk spel vol creativiteit, actie en wat humor. Met Crash Bandicoot in de hoofdrol kan je niet anders verwachten. 7/10

1790539-crash_of_the_titans_cover.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...