Jump to content

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?


Reinier93

Recommended Posts

Assassin's Creed Revelations is de volgende in het rijtje.

En die mag ik nu ook van het lijstje afstrepen. Het heeft even geduurd, maar ik ben er nu toch door geraakt.

In tegenstelling tot andere delen had ik nu veel minder moeite om me aan te passen aan het spel. Eigenlijk is de gameplay zeer gelijkaardig aan Brotherhood. Er zitten wel een paar leuke, unieke toevoegingen in zoals de hookblade en de bommen. Istanboel is ook een prachtige map om op te spelen, veel geschiedenis die je zo leert kennen.

Voor ik aan Revelations begon hoorde ik vooral veel kritiek op het spel. Velen profileerden het als het deel waar het fout was gelopen met AC. Daar ben ik het totaal niet mee eens. Integendeel, qua verhaal vond ik dit veel beter uitgewerkt dan bijvoorbeeld Brotherhood en ik zou het zelfs de beste AC durven noemen tussen de eerste vier.

Volgende in het lijstje is Assassin's Creed III. Ook daarop was veel kritiek, ben benieuwd of ik 'm ook zo slecht ga vinden.

Veel te lange, onskipbare, credits. Dank u, Ubisoft!

Dat heb ik vandaag ook ondervonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    28

  • GuitarGuy666

    28

  • NickOwnage

    22

  • Phoenyxar

    17

Harry potter and the chamber of secrets op de gamecube :D

Als klein kind lukte het me verder nooit sinds het in het engels was maar nu had ik het in minder dan 4 uur uit gespeeld.... beetje jammer :7 had het langer verwacht

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Assassins Creed Syndicate

Nog niet helemaal 100 % Maar de verhaal lijn heb ik uit gespeeld

Ik heb een klein stukje van de eerste wereld oorlog gedaan maar die speel ik niet verder dat stuk vind ik niet bij Assassins Creed passen sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze heb ik Assassin's Creed Unity uitgespeeld, fantastische game.

Veel te lange, onskipbare, credits. Dank u, Ubisoft!

Dat heb ik vandaag ook ondervonden.

Er is hoop, de credits kun je in Unity "versnellen". Niet wat we willen, maar het is al een begin.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...