Jump to content

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?


Reinier93

Recommended Posts

Gta V (next-gen)

Ondanks dat ik hem al eens uitgespeeld heb is het toch weer leuk om de storyline te doorlopen. Gek genoeg voelde het toch weer als een heel nieuw avontuur aan, en dat is gaaf! Na de einde missie ben je toch weer een beetje trots, alle ettertjes zijn weer dood. Leuk. :)8,3/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    28

  • GuitarGuy666

    28

  • NickOwnage

    22

  • Phoenyxar

    17

Assassin's Creed IV: Black Flag.

Nadat ik paar jaar geleden besloot om te stoppen met nieuwe AC games te spelen, had iemand mij overtuigd om deze toch een kans te geven. Ik heb er geen spijt van gehad, want ik heb me prima vermaakt. Ga ik Syndicate of de volgende AC kopen? Nee zeker niet. Wat Black Flag voor mij leuk maakte was alles wat niks te maken had met de assassins vs. tempeliers gebeuren. Het hele piratenaspect van de game maakt het uniek en geeft de game een flinke boost aan de fun-factor.

Link to comment
Delen op andere websites

Far cry 4. Het einde kwam wat onverwachts voor mij aangezien het gelijk achter een hardcore missie aan kwam. Ik kreeg een keuze, maar was zeker van mijn besluit.

Pagan laten leven. Ajay hield een gun tegen zijn kop maar ik wist dat dat niet de manier mocht zijn. Een eindbaas moet moeilijk en intens zijn. Pagan behandelde me na alles wat ik hem heb aangedaan toch goed. Hij nam me mee naar een huisje waar ik eindelijk de as van Ajay's moeder achter kon laten. Hierna vertrok Pagan voorgoed uit Kyrat.

Link to comment
Delen op andere websites

Beyond: Two Souls.

Een sci-fi verhaal wat je slingert door het leven Jodie Holmes: van peuter af aan tot ergens in haar vroege volwassen jaren. En oh boy, wat is ze bijzonder en wat heeft ze voor een traumatisch leven. Dit spel heeft me geraakt.

Heavy Rain heb ik altijd geweldig gevonden, dit spel ben ik altijd sceptisch over geweest. Heel raar van mijzelf, want dit zijn het type games waar ik voor leef. Ik kijk uit naar Quantic Dreams volgende game.

Ccvw0a-W0AEdktt.jpg

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Rise of the Tomb Raider (PC)

Alhoewel ik niet echt een fan ben van de locatie zelf, zijn de gameplay mechanics er wel sterk op voorruit gegaan. Ook leuk dat er weer enkele puzzels in het hoofdverhaal zitten; iets wat in het vorige spel absoluut niet het geval is. De complexiteit van die puzzels evenaart geenszins die uit de originele serie; meestal is het meteen duidelijk wat de bedoeling is en waar je de sleutelelementen kan vinden. De vraag blijft dan alleen nog: hoe?

Jammer van het anti-climax einde. Ik ben in ieder geval benieuwd naar het vervolg, mogelijk in Mexico.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren twee games uitgespeeld, The Walking Dead Season 2 had ik nooit helemaal uitgespeeld besefte ik onlangs. In tegenstelling tot deel 1 vond ik deze zo af en toe best wel saai, Michael Madsen als Bill Carver en de laatste episode maken het geheel wel zeker het spelen waard. Ten tweede, Wolfenstein: The New Order, een gave FPS met een over-the-top maar bijzonder sterk verteld verhaal voor shooter-standaards. Karakters waren allemaal ook goed uitgewerkt. Dit spel overklast elk andere FPS storylines op de consoles van de huidige generatie als je het mij vraagt en bewijst dat het niet alleen om multiplayer moet draaien bij deze games. Als je houd van lekker knallen en tegelijkertijd een goed verhaal wil hebben, zeker een aanrader smile3.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Beyond: Two Souls

Ik heb aan het einde voor de keuze van Zoey gekozen.

Binnenkort overigens beginnen aan de 7 testen binnen een halfuur in Advanced Experiments. (DLC)

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ori and the Blind Forest

Gespeeld op: Xbox One (ook verkrijgbaar op PC)

Een platformer met een zeer goed verhaal, fantastische visuele weergave en uitstekende bijpassende muziek.

Naarmate je verder vordert neemt de moeilijkheidsgraad sterk toe, waarbij de game geen genade kent puh2.gif.

Voor mensen die van uitdagende platformers houden, echt een aanrader smile3.gif.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...