Jump to content

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?


Reinier93

Recommended Posts

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    28

  • GuitarGuy666

    28

  • NickOwnage

    22

  • Phoenyxar

    17

The Last of Us. Damn wat een einde. Heb nog 5 minuten lang naar m'n beeldscherm zitten staren. Na dit einde vind ik het echt kut dat het over is. Ik wil zo graag door maar het kan niet. Gelukkig heb ik left behind er ook nog bij, maar ik mis TLoU nu al. En ja, 'de beste game ooit' titel is ie waard, zeker door de cutscenes.

Link to comment
Delen op andere websites

The Last of Us: Left Behind. Leuke DLC van de originele game. Deze keer speel je als Ellie, maar voordat ze Joel ontmoet. Het is een speelse DLC met veel humor. Tussendoor krijg je stukken te zien van hoe Ellie Joel verzorgd tijdens de winter. Het switched steeds van spelen met Riley maar het verzorgen van Joel. En het einde, ja. Precies wat er op het einde van The Last of Us zelf word gezegd..

Link to comment
Delen op andere websites

Deadly Premonition: The Director's Cut

Wow, wat een game. Dit moet wel een van de speciaalste en meest interessante games zijn die ik ooit gespeeld had. De eerste keer dat je dit spel speelt, krijg je vooral een 'dafuq?'-gevoel, maar eens het verhaal op gang is vertrokken, wordt het zeer intriguerend. Op het einde staat er ook een grote mindfuck te wachten. Jammer dat het gedaan is, want ik heb er zeer van genoten. Dit is een game die ik nooit zal vergeten

Fans van Twin Peaks moeten dit zeker spelen, want deze game is er sterk op gebaseerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

The Park

Een geweldige horror game ondanks dat hij wat aan de korte kant is.

Je hebt heel de tijd het gevoel tijdens het spelen dat je in de gaten wordt gehouden door iets of iemand.

Verder zitten er natuurlijk een paar schrikmomenten in.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Uncharted 4

Adembenemend. _O_

Dit is werkelijk waar de beste game die ik ooit heb gespeeld. Heb je 'm nog niet? Koop hem dan nu meteen.

Het maakt me niet uit of je dan platzak bent, in de bak beland, iemand voor moet vermoorden ofzo maar dit moet je gespeeld hebben.

Ik zou hem graag een 10/10 geven, maar hij is meer waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...