Jump to content

Welke game heb jij als laatste uitgespeeld?


Reinier93

Recommended Posts

Uncharted 4

Adembenemend. _O_

Dit is werkelijk waar de beste game die ik ooit heb gespeeld. Heb je 'm nog niet? Koop hem dan nu meteen.

Het maakt me niet uit of je dan platzak bent, in de bak beland, iemand voor moet vermoorden ofzo maar dit moet je gespeeld hebben.

Ik zou hem graag een 10/10 geven, maar hij is meer waard.

heb de intro t/m chapter 3 gekeken op YouTube. Tot nu toe lijkt het mij niet zo dat ik deel 1 t/m 3 gespeeld moet hebben om er goed in te komen. Wat vind jij?
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 440
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    28

  • GuitarGuy666

    28

  • NickOwnage

    22

  • Phoenyxar

    17

Wel, in het begin gaat een klein stuk over dingen die in 1,2,3 zijn gebeurt. Ook af en toe tussendoor eens, en op het einde.

Maar ze echt gespeeld moeten hebben om te kunnen volgen moet niet, al is het 'echte Uncharted gevoel' dan minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Uncharted 4

Adembenemend. worshippy.gif

Dit is werkelijk waar de beste game die ik ooit heb gespeeld. Heb je 'm nog niet? Koop hem dan nu meteen.

Het maakt me niet uit of je dan platzak bent, in de bak beland, iemand voor moet vermoorden ofzo maar dit moet je gespeeld hebben.

Ik zou hem graag een 10/10 geven, maar hij is meer waard.

Zonet uitgespeeld. Laat het maar aan Naughty God over om een game te leveren wat volledig opleeft aan de extreme hype: 10/10.
Link to comment
Delen op andere websites

Uncharted 4: A Thief's End

Wat een geweldig spel en verhaal zeg.

Verder ook genoten van de prachtige graphics.

Mochten ze ooit een Uncharted 5 gaan maken dan zal Cassie de dochter van Nathan en Elena het hoofdpersonage worden die je in de Epilogue leert kennen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Eerste keer op PS2. Tweede keer op PC (PS2 emulator)

Het blijft gewoon een fantastische game met Victor Vance.

Persoonlijk vind ik hem beter dan Vice City en dan vooral vanwege de Empire Buildings, kermis, politie op motoren ( 8)) en de huizen.

Link to comment
Delen op andere websites

Uncharted 4: A Thief's End

Heb 'm inmiddels 2x uitgespeeld en ik kan me alleen maar aansluiten bij het bovenstaande over de game.

Vooral die echte verbazing op het gezicht van Nate als die Sam weer ziet; schitterend. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Om de Uncharted 4 lijn te doorbreken.

Costume Quest 2 uitgespeeld, nog 3 Achievements tot de 100%

-------

Edit: Nu ook alle achievements gehaald! :D

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Life is Strange

Prachtige game met een sterk en emotioneel verhaal. Veel valt er niet te doen in de game, behalve rondwandelen en keuzes maken, maar dat maakt de game zeker niet minder leuk. Ben benieuwd wat seizoen 2 zal brengen (als die er komt).

Link to comment
Delen op andere websites

Uncharted 4: A Thief's End

Damn, ik kan nog altijd niet geloven dat dit het einde is van deze fantastische serie. Ik heb er vanaf de eerste game veel plezier aan beleefd en vind het spijtig dat dit de laatste is. Maar aan alle mooie liedjes komt ook een einde. Ben benieuwd wat de DLC gaat brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste game die ik uitgespeeld heb, is Bioshock: Infinite. Dit is ongeveer al bijna een jaar geleden :-(

Door mijn studies en volgeboekte vrije tijd heb ik amper nog tijd om te gamen.

Als ik dan eens een gamewinkel passeer, durf ik mij wel een iets mee te grabbelen uit de tweedehands-sectie.

Zo heb ik nog Diablo III: Reaper of Souls Edition, Yakuza 5 & Farming Simulator 2015 (:7) die op mij liggen te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst GTA San Andreas uitgespeeld voor de eerste keer op mijn PlayStation 3. Ik had de nieuwe versie gekregen en ik ben meteen aan de slag gegaan, het was erg leuk om toch weer bezig te zijn met een van de beste en populairste games die Rockstar Games heeft gemaakt. Ook was het erg interessant om weer dingen te ontdekken in het spel die je eerst niet wist.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...