Jump to content

Stunt Jumps & Flying Rats


mink

Recommended Posts

Ik had een vraag aan wikiGTA. Ik snap de volgorde niet van de stunt jumps en flying rats. soms zit de ene in Bohan, en dan de volgende in alderney. zou het niet veel handiger zijn als jullie ze niet op een rijtje zetten. Zeg maar, dan begin je in Broker, dan Dukes, dan bohan, dan aloquin en als laats Alderney. En dan ook dat ze dicht bij elkaar zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben ervoor gekozen om het in de volgorde van het script van GTA IV te zetten, dus zoals Rockstar het geprogrammeerd heeft. We kunnen niet een bepaalde route selecteren, aangezien veel mensen het op een andere manier handig vindt.

Dit hoort overigens niet in GTA IV forum; verplaatst naar het WikiGTA forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben ervoor gekozen om het in de volgorde van het script van GTA IV te zetten, dus zoals Rockstar het geprogrammeerd heeft. We kunnen niet een bepaalde route selecteren, aangezien veel mensen het op een andere manier handig vindt.

Dit hoort overigens niet in GTA IV forum; verplaatst naar het WikiGTA forum.

Toen ik op wikigta forum klikte, kwam ik gewoon op wikiGTA uit. Dus ik dacht dan doe ik hem maar hier.

Het is misschien een stom idee maar wat nou als jullie twee versies maken, één volgens de rockstar manier en één op een logische volgorde.

Ik denk namelijk dat alle problemen van dat je één stunt jump of flying rat mist hierdoor komt. Net zoals ik dat doe gaan denk ik veel mensen eerst het ene eiland logisch doen en dan het volgende.

Dan kan het zijn dat je net eentje mist. Maar goed het zal wel veel werk zijn, en ik geef ook alleen maar mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...