Jump to content

GTA N.O.O.S.E


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

Beste GTA Fans!

Ik ben een Clan gestart voor op GTA IV, en we zoeken meer leden. De Clan heet: GTA N.O.O.S.E en N.O.O.S.E staat voor: Nederlandse Openbare Oplettende Sterke Eenheid. We gaan dingen doen zoals met allemaal in Tanks rijden, zodat we een heel leger krijgen... Zie je het al voor je? We gaan er sterk aan toe qua aanval en verdediging en we hebben goede schuilplaatsen... (Meer informatie staat op de site: ***********)

http://www.youtube.com/watch?v=WLpqHQ9Ljto&feature=

Dit willen wij graag gaan doen, we hebben op dit moment al 4 leden, we zoeken inmiddels nog naar de aantal leden die hieronder staat (Reactie). Waarom maar 10 leden in totaal? Er kunnen maar 16 mensjes in een game. En nee, het is niet zoals echt een leider die zeg jij doet dat en jij doet dat, of kom nu naar de leider toe! Nee, daar doen wij niet aan, we vragen het beleefd. We helpen elkaar. :-)

________________________________________________________________________________________________

Er zijn een aantal verplichtingen en waar je ook antwoorden op moet geven dus.

Ik heb GTA IV op de Playstation 3 en ben vaak online?

JA/NEE

Ik geef mijn MSN adres als het nodig is?

JA/NEE

Ik kan elke avond om 19:00 uur online zijn?

JA/NEE

Ik koop de uitbreiding van GTA IV; The Ballad of Gay Tony (VERPLICHT!)

JA/NEE

_________________________________________________________________________________________________

Dus als jij in deze clan wilt hoor ik hieronder graag een berichtje,

Shoarmapapa / Drikkieboy

GTA N.O.O.S.E Bazen

1268798683-390.png

Bewerkt: door Sandra
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

een leuke logo van de naam van je clan maken dat is ook wat aantrekkelijker

wat meer over je clan vertellen wat wil je met je leden doen

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Maar dus echt niemand met een leven kan elke avond om 19:00 he?

En de meeste mensen die hier een PS3 hebben en behoefte hebben aan een clan zitten in LibertyKillerZ.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou dat niet kunnen? ;-) Als je GTA leuk vind zie ik geen probleem.

Met andere woorden dat LibbertyKillerz de enigste clan kan zijn in GTA IV omdat zij de meeste leden hebben? Lol?

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar heb je niet eerst de regels doorgelezen voordat je dit topic aan hebt gemaakt. Wij steunen alleen clans waarvan de activiteiten zich op dit forum afspelen. Aangezien jullie een eigen site hebben, zijn jullie dus een externe clan en mogen jullie hier geen reclame maken.

Reclame verwijderd en topic locked. :slotje:

Niet mee eens? --> PB

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...