Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption "Life in the West" video online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games een nieuw filmpje ontvangen van Red Dead Redemption. In deze bijna vier minuten durende filmpje wordt het westernspel nog verder aan je voorgesteld. Het filmpje laat het zware leven zien aan de frontier van de Verenigde Staten rond 1910. Je ziet ook de opkomst van de trein en het leven in de Mexicaans/Amerikaanse grensstreek. Red Dead Redemption werkt op dezelfde engine als Grand Theft Auto IV en dat is ook weer in dit filmpje te zien. Veel kijk plezier met het filmpje hieronder!

Red Dead Redemption komt aangezien het helaas twee weken geleden is uitgesteld op 21 mei in Europa uit voor Playstation 3 en XBox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

man, wat een coole Trailer ik wacht al sinds November op RDR ik kan echt niet wachten tot 21 mei :puh:

het zou wel heel cool zijn als je meer klimmogelijkheden had. Dat je zelf moet klimmen en dat het niet in een filmpje gebeurd een beetje zoals bij Uncharted 2 waar je langs een trein moest hangen en de obstakels aan de zijkant moest ontwijken door je op te trekken _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Intussen is ook de map (of toch een deel er van) gereleased. :)http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/features/thefrontier

Sowieso wordt het vet, maar ik hoop wel dat je kunt zwemmen, en niet dat de map is afgeschermd met enkel wat water waar je niet door kunt.

Maar ja ik ga hem zeker kopen, want van Fifa 10 wordt ik niet vrolijk. :-(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Intussen is ook de map (of toch een deel er van) gereleased. :)http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/features/thefrontier

ik heb de Map gezien Lekker groot :puh:

ik kan echt niet meer wachten op deze game

Damn ik had me echt erop verheugd om op Koninginnendag binnen met RDR wat Mexicanen af te knallen :sigaar: maar nu is ie weer uitgesteld naar 21 Mei. nog 2 en halfe maand schoolelende doormaken :cry:

ik hoop dat RDR niet weer wordt uigesteld want dan ga ik gewoon voor nummero 2 op mn lijstje: Splinter Cell:Conviction :Y_O_:*D:sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk dat ie map zo groot zal worden wel 10x groter dan san andreas dat je gewoon niet op sommige plekken weet of aan toekomt

Niet te hard overdrijven lijkt me, het zal inderdaad een enorme map zijn, maar als w eeen beetje realitisch blijven zal de map maximum 2 keer de grote hebben van die van SA. Het lijkt inderdaad allemaal heel groot en dat zal het ook wel zijn, maar pas op dat je niet teleur wordt gesteld :) .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Intussen is ook de map (of toch een deel er van) gereleased. :)http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/features/thefrontier

Sowieso wordt het vet, maar ik hoop wel dat je kunt zwemmen, en niet dat de map is afgeschermd met enkel wat water waar je niet door kunt.

Maar ja ik ga hem zeker kopen, want van Fifa 10 wordt ik niet vrolijk. :-(

Word er iemand vrolijk van Fifa '10 dan?

Freakin' nice trailer btw, ik hoop dat je zelf lekker online met die Baldwin Steam Locomotive door de wereld kan reizen :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...