Jump to content

S.W.A.T Clan talk topic


FireFighter

Recommended Posts

Gaat iemand eflc vrijdag al kopen, ik wacht een weekje of 2. (ik koop ook alleeen psn card voor bogt.

Ik ben vanmiddag niet bij de meeting, ben weer bij mijn oma :7

Ik ben bezig een meeting in te plannen met TbogT of TlaD. Ik denk dat als ik allebei doe, dat er dan teveel meetings komen. Misschien komt de tweede uitbreiding later. Maar ik heb wel jullie hulp nodig. Wat willen jullie? TbogT of TlaD? En wie koopt EOLC?

Ik heb Episodes of Liberty City en ik stem op TbogT.

[table=header]Lid|The Ballad of Gay Tony| The lost and Damned

FireFighter| ×| - [/table]

Danku,

S.W.A.T.

Ik heb over 2 weekjes, dan stem ik voor BOGT

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FireFighter

    19

  • Royboow

    19

  • GreyFox-Smurf

    7

  • Tha-Ran

    3

beste SWAT leden,

ik heb duidelijk een verschikkelijke vergissing gedaan om LKZ te verlaten, er wordt hier al 4 dagen niks gepost en met 5 leden komen we ook nergens, LKZ barst van activiteiten en daarom schrijf ik me uit voor deze clan!

sorry

mvg

jordib12

Link to comment
Delen op andere websites

beste SWAT leden,

ik heb duidelijk een verschikkelijke vergissing gedaan om LKZ te verlaten, er wordt hier al 4 dagen niks gepost en met 5 leden komen we ook nergens, LKZ barst van activiteiten en daarom schrijf ik me uit voor deze clan!

sorry

mvg

jordib12

Ik zie dat FF al een tijd niet meer online is geweest, ik stap tijdelijk als co-leader uit deze clan tot deze wat actiever word, ik zal alleen mee doen aan meetings (als die nog komen)

Roy

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Ik ben inderdaad de laatste tijd een beetje inactief. Dat komt vooral omdat het mooi weer buiten is en ik niet zo veel meer op de computer zit. Ik heb echter wel goed nagedacht over de clan. Deze clan heeft weinig leden, namelijk vier leden. Ik heb meetings georganiseerd maar dat liep/loopt op niets uit. Veel leden en waaronder ik vergeten de meetings, de clantalk is dood en het recruitement topic is ook al een tijd dood.Misschien heb ik het me verkeerd ingedacht, misschien is een eigen clan runnen toch niet iets voor mij.Maar ik heb veel moeite in deze clan gestoken, dus daarom verdom ik het om de clan te laten stoppen.

Ik heb misschien een beter idee, maar voordat ik het ga uitvoeren wil ik iedereen zijn mening hierover.

Ik heb hieronder een lijst samengesteld met de punten die, als iedereen akkoord gaat, veranderd zal worden in deze clan.

  • S.W.A.T, de huidige clannaam, wordt veranderd. De nieuwe naam is (nog) onbekend.
  • Het squadsysteem gaat weg, er komen hier misschien rangen voor in de plaats. Maar dit is ook nog onbekend.
  • Geen meetings meer, we gamen wanneer we er zin in hebben.
  • Ander thema qua handtekeningen
  • Eventuele veranderingen die onbekend zijn worden hier eventueel nog bijgezet.

Graag jullie meningen hierover!

Mvg,

FireFighter

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit goed nagedacht van je FF, Ik ben de laatste tijd danwel niet zovaak online meer, Maar deze clan is toch iets waar ik me kan/wil, uitleven!

Ik hoop dat dit verder nog een hele mooie grote clan word ookal gaat 't op dit moment slecht met ons.

goed van je dat je toch door wilt gaan.

We will not go quitley into the night!

We Won't Vanish without A Fight, We STAND OUR GROUND & FIGHT !!!

We are going to live on again!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...