Jump to content

2 missies lukken lekens niet


KnightBob

Recommended Posts

Hallo,

Mij lukken 2 missies telkens niet, dat zijn de volgende 2 missies:

''Falso Idols'' en ''Taking the Peace''.

Bij False Idols krijg ik die limo en Patriot snel kapot, maar het lukt met niet om dat vliegtuig naar te halen(met headseeker zou het wel lukken maar die heeft LCS niet). Wat is een goede volgorde?

Bij Taking the Pease explodeerd telekens maar mijn auto voordat ik al die forrelies dood krijg.

Bob

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Mij lukken 2 missies telkens niet, dat zijn de volgende 2 missies:

''Falso Idols'' en ''Taking the Peace''.

Bij False Idols krijg ik die limo en Patriot snel kapot, maar het lukt met niet om dat vliegtuig naar te halen(met headseeker zou het wel lukken maar die heeft LCS niet). Wat is een goede volgorde?

Bij Taking the Pease explodeerd telekens maar mijn auto voordat ik al die forrelies dood krijg.

Bob

De volgorde is in ieder geval: (bij False Idols) Limo - helikopter - patriot

Maar eigenlijk maakt het niet zo veel uit, de oorspronkelijke volgorde is wel fijn. Zelf is de missie me ook nog nooit gelukt, maar dat is vooral omdat ik GTA LCS niet meer zoveel speel...puh2.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet dat rock* zoon moeilijke missie kan maken, ik denk dat een gamer er nog moeite mee zou hebben.

Bob

Sommige missies zijn inderdaad extra lastig. Moet je gewoon blijven oefenen. Of kijk anders op YouTube.thumbsup2.gif Ik gebruik YouTube vaak voor missie van GTA.puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet dat rock* zoon moeilijke missie kan maken, ik denk dat een gamer er nog moeite mee zou hebben.

Bob

Ik vind het niet zo een moeilijke missie. Je moet alleen goed voorbereid zijn.

Bij False Idols Is het wel moeilijk om met de RPG te schieten. Tip: Mik wat voor de helikopter. Doordat de raket een vluchttijd heeft duurt het iets langer om bij de helikopter te komen. Je moet daarom iets voor de heli mikken. Rij ook een beetje vooruit van de helikopter. Er zijn straten waarin hij recht vliegt. Dat geeft jou weer een voordeel.

Voor Taking The Peace Rij eerst de mannetjes onder het afdakje dood. Kom scheurend de bocht door.

Neem ook niet meteen controle over zijn wagen. Dat geeft je alleen maar meer kans om in het begin al schade te maken.

Ram voorzichtig de wagens in die de weg staan aan de kant. Dit geeft jou een vrije doorgang en meer snelheid, en daardoor wordt je minder vaak geraakt.

Als je de PSP versie hebt kan je ook een Savegame Aanvraag doen. Dan doet iemand anders die missie wel voor je.

EDIT:Links toegevoegd.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet dat rock* zoon moeilijke missie kan maken, ik denk dat een gamer er nog moeite mee zou hebben.

Bob

Ik vind het niet zo een moeilijke missie. Je moet alleen goed voorbereid zijn.

Dan zijn ik wel een amateur zijn :puh:

Ik zal vanavond ff kijken of ze mij nu wel lukken, als ik mijn PSP weer terug heb van Sony(Scherm kapot :duh: ) Ga ik kijken dat ik LCS ook voor de PSP koop, en dan er gewoon een 100% savegame op zet, maar ik speel hem nu op de PS2 ^_^

Bob

Link to comment
Delen op andere websites

False Idols is niet meer zo moeilijk als je de trucjes kent, maar kan zonder wat lastiger zijn inderdaad. Ik doe het zelf altijd op in deze volgorde:

  1. Black Lightman (Limousine, bovenste pijl)
  2. DB-P (Gele Patriot, pijl van rechts)
  3. Faith (Helikopter, onderste pijl in het park)

post-40486-1269377614,63.jpg

Zorg eerst voor een redelijk snel voertuig, het hoeft geen Infernus te zijn, maar liever ook geen Perennial. Iets wat een beetje vaart kan maken, met een Perennial ben je na twee uur nog geen meter opgeschoven. Ga dan allereerst naar Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop toe voor de gratis rocket launcher. Rij dan door naar het kruispunt met het blauwe vierkantje. Black Lightman komt vanuit het noorden in zijn limousine. Schiet deze of aan gort met een vrij sterk wapen (M4, Kalasjnikov) of met de rocket launcher. Het is te doen met normale wapens en de free aim (L-toets + pijltje naar onder) maar een rocket launcher geeft je zekerheid dat 'ie meteen naar de schroothoop kan. DB-P's Patriot komt dan rechts van je, vanuit het oosten. Zijn Patriot is kogelvrij, dus daarvoor heb je sowieso de RPG nodig. Eén shot zou voldoende moeten zijn wanneer hij de heuvel op komt.

Spring in je voertuig en ga naar het andere vierkantje op de map toe. Faith's helikopter komt vanuit het noorden, vanuit het park. Geen zin om haar daar te onderscheppen, de bomen zorgen ervoor dat je nul komma nada zicht hebt. De helikopter zal via het straatje ten westen van je vliegen, en dan over de weg van de doorzichte rode pijl verder gaan. Maar zover gaan we het niet laten komen. Wanneer de helikopter tussen de gebouwen door manoeuvreert zal deze trager gaan vliegen, en een gemakkelijker doelwit vormen. Richt een stukje voor de helikopter, en zie aldaar ook de derde en laatste "False Idol" naar beneden storten!

Voor de duidelijkheid, vanaf de rode pijl gaat de helikopter, via de weg als het ware, naar de doorzichtige pijl. Dit is tussen enkele wolkenkrabbers, en daar gaat de helikopter trager vliegen. Dus vanaf het blauwe vierkantje naar het westen kijken. Het richten kan inderdaad wat moeilijker zijn, doordat je je doelwit moet inleiden ivm de vliegtijd van de RPG. Maar dat moet na een paar keer proberen steeds beter gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo,

Ik heb samen met dit YouTube filmpje en met al jullie tips allebij de missies gedaan.

Als iemand anders ze ooit nog nodig heeft heb ik deze twee YouTube filmpjes gebruikt:

False Idols:

Taking the peace:

Bob

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...