Jump to content
Joriz

Nieuwe rode cover voor Red Dead Redemption verpakking


Rockstar Games staat er om bekend veeleisend te zijn bij het ontwikkelen van hun gameproducten. Doordat ze een goede game willen leveren worden er daarom ook nog wel eens games uitgesteld. Binnen Rockstar Games zijn ze blijkbaar ook zeer kritisch als het om het ontwerpen van de voorkant van een gameverpakking gaat. Meestal blijven dit soort beslissingen intern, maar bij het ontwerp van de voorkant voor het spel Red Dead Redemption is Rockstar Games er blijkbaar nog niet geheel over uit. Dit is de derde versie die ik van Rockstar Games ontvang van een mogelijke packshot van Red Dead Redemption. Ik moet zeggen dat deze rode voorkant van het doosje er stukke beter uit ziet als een vorige versie.

gallery_1_5_355063.png

De game staat volgens Rockstar Games gelukkig nog steeds gepland voor een release op 21 mei op zowel Xbox 360 als Playstation 3, dus laten we hopen dat dit spel waar iedereen hoge verwachtingen voor heeft zich dan kan waarmaken.

Wat vinden jullie er van? Moet Rockstar Games om nog meer te benadrukken dat het een western is nog andere elementen op de voorkant zetten? Reageer op dit nieuwsbericht en geef je mening!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik zou hem mooi vinden als poster, maar niet als doosje. Vooral het roze van het doosje zelf, dat vind ik er totaal niet bij passen.

Als dit de reden van uitstel is dan heb ik liever gewoon RED DEAD REDEMPTION op een wit papiertje gepropt hoor. Valt eigenlijk heel erg op, als je er over na denkt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou hem mooi vinden als poster, maar niet als doosje. Vooral het roze van het doosje zelf, dat vind ik er totaal niet bij passen.

Als dit de reden van uitstel is dan heb ik liever gewoon RED DEAD REDEMPTION op een wit papiertje gepropt hoor. Valt eigenlijk heel erg op, als je er over na denkt.

vindt ik ook

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind deze versie erg mooi. Marston op de voorgrond, met z'n pistool, de paarden op de achtergrond, en de stars van de Amerikaanse vlag.

Krijg wel wel een beetje een western gevoel bij, en het rood vind ik ook niet misplaatst. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...