Jump to content

sexual content.


GuitarGuy666

Recommended Posts

Je ziet de auto toch alleen bewegen?

Ja wat is het nou? Jullie zij nwel echte GTA kenners he? :7

ESRB en PEGI moete sowieso duidelijker zijn IMO.

Nee, wij hebben alleen een leven :clown:

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet de auto toch alleen bewegen?

Ja wat is het nou? Jullie zij nwel echte GTA kenners he? :7

ESRB en PEGI moete sowieso duidelijker zijn IMO.

Nee, wij hebben alleen een leven :clown:

:7

...Behalve ik :clown: .

OT: Ik vind het dikke onzin dat er gewaarschuwd wordt voor sexual content, als je even het woord sex of horny hoort of dat je maffe geluiden hoort en dat de auto wipt ( :clown: ), is het toch niet zo dat je er meteen botergeil van wordt en je wilt gaan afr... Ehh, nou kan ie wel weer :puh: .

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

...Behalve ik :clown: .

OT: Ik vind het dikke onzin dat er gewaarschuwd wordt voor sexual content, als je even het woord sex of horny hoort of dat je maffe geluiden hoort en dat de auto wipt ( :clown: ), is het toch niet zo dat je er meteen botergeil van wordt en je wilt gaan afr... Ehh, nou kan ie wel weer :puh: .

Probeer je nou te zeggen dat jij fapt bij de hoertjes van IV? :7

On-topic; Ze waarschuwen de ouders alleen dat er sexueel getinte dingen voorkomen in het spel. Sommige ouders willen hun kind daar namelijk voor beschermen, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

On-topic; Ze waarschuwen de ouders alleen dat er sexueel getinte dingen voorkomen in het spel. Sommige ouders willen hun kind daar namelijk voor beschermen, denk ik.

Dude, dat spel is 18+. Kinderen zouden het sowieso niet moeten kunnen kopen, laat staan dat je op je 18e alsnog een ouder daarvoor nodig hebt :7.

Link to comment
Delen op andere websites

...Behalve ik :clown: .

OT: Ik vind het dikke onzin dat er gewaarschuwd wordt voor sexual content, als je even het woord sex of horny hoort of dat je maffe geluiden hoort en dat de auto wipt ( :clown: ), is het toch niet zo dat je er meteen botergeil van wordt en je wilt gaan afr... Ehh, nou kan ie wel weer :puh: .

Probeer je nou te zeggen dat jij fapt bij de hoertjes van IV? :7

On-topic; Ze waarschuwen de ouders alleen dat er sexueel getinte dingen voorkomen in het spel. Sommige ouders willen hun kind daar namelijk voor beschermen, denk ik.

Het was maar als grapje bedoeld hoor. Maar ik vind het wel terecht dat ze bij IV voor sexual content waarschuwen, als je ziet hoe schaars die hoertjes gekleed zijn :7 , maar CTW? Pffffff...

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is 18+ dan maar, maar voor gta I, II, II, Vice City, en Chinatown wars vind ik het wel stug.

Advance en al die andere 2D gaems vind ik wel iets van 12+ of hooguit 16+. (16 is ook wel erg hoog.)

Advance is dan wel 16+.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is 18+ dan maar, maar voor gta I, II, II, Vice City, en Chinatown wars vind ik het wel stug.

Advance en al die andere 2D gaems vind ik wel iets van 12+ of hooguit 16+. (16 is ook wel erg hoog.)

Advance is dan wel 16+.

Je moet wel weten dat dit spel in die tijd ongeveer het geweldadigste spel was, toen kende ze nog geen GTA IV, Manhunt,...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...