Jump to content

Stemtopic Contest #1


Dutchy3010

Recommended Posts

Stemronde

Aangezien er weinig inzendingen waren, heb ik ze allemaal maar doorgelaten. De stem van het volk heerst. :tu: Als je wil stemmen, reageer dan op dit topic door te vermelden wie volgens jou de "winner" moet zijn, en wie de "runner-up", m.b.v. het volgende lijstje:

[b]Winner:[/b] <missie naam>
[b]Runner-up:[/b] <missie naam>
[b]Uitleg:[/b] <optioneel>

De uitleg is niet per se nodig, maar is natuurlijk wel leuk voor de deelnemers.

De missies:

Missie Naam: Bridge Blowout

Missie Beschrijving: Een aantal terroristen proberen de Gant Bridge in San Fierro op te blazen. Jij moet ervoor zorgen dat dit niet gebeurt.

Link naar missie: http://dyom.gtagames.nl/?act=show&id=2934

Missie Naam: The Second Attack

Missie Beschrijving: Hoewel dit niet echt een vervolg is op de eerste missie heb ik deze naam maar gekozen bij gebrek aan inspiratie.

Het doel is om de burgemeester en het stadhuis van Los Santos te beschermen tegen de aanvallers.

Link naar missie: http://dyom.gtagames.nl/?act=show&id=2949

Missie Naam: Piece of pie

Missie Beschrijving: Jij bent een boer, wie zijn dag altijd hetzelfde is. Je maakt de lekkerste taart, en wanneer je het eet, word je bijna verliefd op de gene die het aan je gegeven heeft. Het hoofd van de politie is hier achter gekomen, en probeert het recept van jou te verkijgen (met brute kracht). Hij wil zijn macht vergroten door middel van deze taart.

Link naar missie: http://dyom.gtagames.nl/?act=show&id=3208

Missie Naam: The race to the two bridges

Missie Beschrijving: San Andreas has riots everywhere, from Los Santos to Las Venturas. Meanwhile, the police wants to arrest or, even worse, kill you. You have just one option: destroy your car and make it to two bridges in Mulholland, where you will be save.

Link naar missie: http://dyom.gtagames.nl/?act=show&id=3210

Link to comment
Delen op andere websites

Winner: Piece of pie

Runner-up: Bridge Blowout

Uitleg: Piece of pie is de enige missie waar ik echt originaliteit in verwerkt zie. Het is anders dan het gros, leuk verzonnen en op een grappige manier uitgevoerd. Het is jammer dat de missie op zich niet echt het hele verhaal kan vertolken, maar dat is nou eenmaal niet anders. De runner-up heeft een realistisch scenario uitgekozen, wat met een goede verdere uitwerking een leuk concept is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Winner: Piece of pie

Runner-up: Bridge Blowout

Uitleg: Piece of pie is de enige missie waar ik echt originaliteit in verwerkt zie. Het is anders dan het gros, leuk verzonnen en op een grappige manier uitgevoerd. Het is jammer dat de missie op zich niet echt het hele verhaal kan vertolken, maar dat is nou eenmaal niet anders. De runner-up heeft een realistisch scenario uitgekozen, wat met een goede verdere uitwerking een leuk concept is. :)

Hetzelfde :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het loopt niet echt storm met stemmen, evenmin als met inzendingen. Daarom zal ik de volgende keer een contest organiseren tegelijkertijd met het Engelse forum, zodat we hopelijk meer missies én meer stemmen krijgen.

Twee stemmen is echt te weinig, wie stemt er nog meer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Het loopt niet echt storm met stemmen, evenmin als met inzendingen. Daarom zal ik de volgende keer een contest organiseren tegelijkertijd met het Engelse forum, zodat we hopelijk meer missies én meer stemmen krijgen.

Twee stemmen is echt te weinig, wie stemt er nog meer?

wow dit topic is ook verlaten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...