Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Ik koop hem sowieso voor PS3, als ik mijn pc met mijn PS3 ga vergelijken is mijn PS3 9 van de 10 keer beter. Moet toch maar weer eens Windows XP erop gaan zetten i.p.v. Windows 7 hij ondersteund geen drivers van XP moederbord enz.:S

.:EDIT:.

nieuwe screenshots:D

Klik hier voor Audi Q7

Klik hier voor Ford GT

Klik hier voor Audi TT RS

Klik hier voor Aston Martin DBS

Meer screenshots volgen, ik heb ze in links geplaatst anders wordt het topic te groot voor sommige mensen onder ons.

Ziet er goed uit! :klap:

Vooral die screen met die Q7 vind ik o-zo prachtig:$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedankt voor het plaatsen van de foto's DJ-GTA ;)

Die Q7 ziet er inderdaad schitterend uit, bij die foto krijg ik echt het gevoel van: offroad ;)

Als dat de "offroad" is wat er in het spel is, maken ze ook van een mug een olifant. Dat is rally, geen offroad.

Dat is een big difference!

Dit is offroad:

IM06008002.jpg

Dit is rally:

Rally%20John%20Temmink%20Henk%20Jan%20Albert%20%20Skoda%20Fabia%20WRC%2005.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, want this one. Gaat zeker binnenkomen hier, tenzij hij absurd duur wordt, dan koop ik liever BFMC2 of CODMW2..

TDU2 zal ongeveer €40,- gaan kosten, de prijs is helaas nog niet officieel vastgesteld.

Ik denk ook wel dat het bij hopen blijft.. :-(

Ik vind echt dat die ophangingen van die autos uit de trailers van het spel veel te houterig zijn, en ik vind dat de psyhics ook niet zo heel super zijn. Maar ik blijf optimistisch, wie weet is deze trailer wel op PC opgenomen en heeft diegene gewoon met pijltjes zitten sturen.. :7

Ik ga hem wel denk wel kopen

Het is nog maanden voor de release dus er kan nog veel veranderen. Als ze de volgende trailer op een PS3 opnemen zul je het grote verschil merken aangezien PS3, High Definition ondersteund en ik denk de meeste ook een Full HD tv bezitten (onder andere ik). Maar nogmaals mijn verwachtingen zijn groot wat betreft het spel in het algemeen maar ook de graphics.

Ik hoop dat je inziet dat elke nieuwe goede betere game €60 á €65 kost, heb er et voor over samen met F1. Wat ik nooit begreep uit TDU1 is die clubs, je kon races doen maar ik heb nog nooit met een groepje geracet, laatste tijd als ik free raom ga, zit er altijd 1 of 2 mensen in mijn game. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel is imo niet overweldigend spetterend geil, het rijden lijkt me arcade-achtig-sheize, aan de andere kant is het rijden wel realistisch gesimuleerd (dus, je kan redelijk veel zooi doen die je ook in het echte leven doen kan).

Ik weet niet, als het rijden zo lame arcade blijft zal ik hem waarschijnlijk niet kopen. Ik hoop dat er een demo komt

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zoals ik al vaker in dit topic heb gezegt lijkt het net of de makers van TDU2 nog met pijltjestoetsen sturen, terwijl ze beter konden sturen met een Logitech G25, Logitech G27. Hopelijk is dit gewoon een foutje ( en dat dit dus wordt opgelost in de 3e ofter ewel laatste trailer ).

Update:

Tot mijn grote plezier zijn er weer 10 nieuwe foto's uitgebracht.

Zie hier voor de foto's

En daarbij wil ik jullie nog iets vragen:

Ik ben van aanstaande dinsdag t/m donderdag naar Parijs, willen jullie dit topic wel up-to-date houden met foto's die uitgekomen zijn, of video's maakt niet uit, zodat ik niet het achterstallige werk moet inhalen :) Bij voorbaat dank :)

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zoals ik al vaker in dit topic heb gezegt lijkt het net of de makers van TDU2 nog met pijltjestoetsen sturen, terwijl ze beter konden sturen met een Logitech G25, Logitech G27. Hopelijk is dit gewoon een foutje ( en dat dit dus wordt opgelost in de 3e ofter ewel laatste trailer ).

Update:

Tot mijn grote plezier zijn er weer 10 nieuwe foto's uitgebracht.

Zie hier voor de foto's

En daarbij wil ik jullie nog iets vragen:

Ik ben van aanstaande dinsdag t/m donderdag naar Parijs, willen jullie dit topic wel up-to-date houden met foto's die uitgekomen zijn, of video's maakt niet uit, zodat ik niet het achterstallige werk moet inhalen :) Bij voorbaat dank :)

Dit zijn ook mooie in-game foto's ik zal zoveel mogelijk informatie blijven posten alhoewel ik vanaf volgende week waarschijnlijk 32 uur per week moet gaan werken maar aangezien ik toch altijd tot laat wakker ben vind ik heus nog wel wat tijd om toch wat informatie te zoeken over het spel en de vooruitgang.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je eeens naar dit plaatje

kijken, en dan vooral bij 'huizen'. :cab:

Dit is mij eerder ook al opgevallen ja. Volgens de een is het 61 en volgens de ander is het 99, we zullen moeten afwachten tot de makers het bevestigen hoeveel huizen er zullen komen. Zelf denk ik dat dit ook inclusief Yachts,Clubs enzovoorts is.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je eeens naar dit plaatje

kijken, en dan vooral bij 'huizen'. icon_cab.gif

Dit is mij eerder ook al opgevallen ja. Volgens de een is het 61 en volgens de ander is het 99, we zullen moeten afwachten tot de makers het bevestigen hoeveel huizen er zullen komen. Zelf denk ik dat dit ook inclusief Yachts,Clubs enzovoorts is.

I Hope so... Maar als je naar de rest op die foto kijkt lijkt het dat er bijv. 9 van de 175 auto's zijn gekocht... Foutje op de foto van die huizen?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zoals ik al vaker in dit topic heb gezegt lijkt het net of de makers van TDU2 nog met pijltjestoetsen sturen, terwijl ze beter konden sturen met een Logitech G25, Logitech G27. Hopelijk is dit gewoon een foutje ( en dat dit dus wordt opgelost in de 3e ofter ewel laatste trailer ).

Update:

Tot mijn grote plezier zijn er weer 10 nieuwe foto's uitgebracht.

Zie hier voor de foto's

En daarbij wil ik jullie nog iets vragen:

Ik ben van aanstaande dinsdag t/m donderdag naar Parijs, willen jullie dit topic wel up-to-date houden met foto's die uitgekomen zijn, of video's maakt niet uit, zodat ik niet het achterstallige werk moet inhalen :) Bij voorbaat dank :)

Omg! Die plaatjes, onmogelijke details! Voor een game zijn dat de beste graphics die ik ooit heb gezien. En dat meen ik echt. Meteen mijn achtergrond van gemaakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zoals ik al vaker in dit topic heb gezegt lijkt het net of de makers van TDU2 nog met pijltjestoetsen sturen, terwijl ze beter konden sturen met een Logitech G25, Logitech G27. Hopelijk is dit gewoon een foutje ( en dat dit dus wordt opgelost in de 3e ofter ewel laatste trailer ).

Update:

Tot mijn grote plezier zijn er weer 10 nieuwe foto's uitgebracht.

Zie hier voor de foto's

En daarbij wil ik jullie nog iets vragen:

Ik ben van aanstaande dinsdag t/m donderdag naar Parijs, willen jullie dit topic wel up-to-date houden met foto's die uitgekomen zijn, of video's maakt niet uit, zodat ik niet het achterstallige werk moet inhalen :) Bij voorbaat dank :)

Omg! Die plaatjes, onmogelijke details! Voor een game zijn dat de beste graphics die ik ooit heb gezien. En dat meen ik echt. Meteen mijn achtergrond van gemaakt :puh:

Ik heb de Audi Q7 maar op mijn achtergrond gezet echt supergeil die foto:D

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn hoop ik dat dit niet de definitieve graphics zijn van TDU2, ik wil liever Shift graphics of nog beter Forza3/GT5 graphics, dit lijkt meer op Dirt 2 graphics... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn hoop ik dat dit niet de definitieve graphics zijn van TDU2, ik wil liever Shift graphics of nog beter Forza3/GT5 graphics, dit lijkt meer op Dirt 2 graphics... :(

Die screens halen de DiRT 2 graphics geeneens. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik apart vind is dat er 'maar 175' auto's in zitten als je vergelijkt met FM3, daar zitten dus +-480 auto's in maar ook troep, en dan vraag ik me af of er wel goede auto's in zitten, Porsche licencies hadden ze in TDU niet, evenals BMW, Bugatti.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...