Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Ik denk niet dat er een Beta voor X360 zal komen omdat dit te groot en grafisch niet mogelijk zal zijn ongeveer elke PS3 bezitter heeft een HDD van min. 60GB intern. Niet elke X360 bezitter heeft een externe HDD en dan nog de X360 versie zal waarschijnlijk op meerdere DVD5's uitkomen terwijl op PS3 maar 1 blue-ray nodig is. Hopelijk krijgen wij de zege dat wij het als eerste mogen spelen. Vinger voor MS en Bill GaYtes

btw: MS staat in dit geval voor Microsoft maar waarom moet ik altijd aan die ziekte denken?

Ik denk om eerlijk te zijn ook meteen aan een ziekte als ik MS hoor/zie. Heel raar, lijkt net HIV ofzo.

MS is een spierziekte XD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk niet dat er een Beta voor X360 zal komen omdat dit te groot en grafisch niet mogelijk zal zijn ongeveer elke PS3 bezitter heeft een HDD van min. 60GB intern. Niet elke X360 bezitter heeft een externe HDD en dan nog de X360 versie zal waarschijnlijk op meerdere DVD5's uitkomen terwijl op PS3 maar 1 blue-ray nodig is. Hopelijk krijgen wij de zege dat wij het als eerste mogen spelen. Vinger voor MS en Bill GaYtes

btw: MS staat in dit geval voor Microsoft maar waarom moet ik altijd aan die ziekte denken?

Ik denk om eerlijk te zijn ook meteen aan een ziekte als ik MS hoor/zie. Heel raar, lijkt net HIV ofzo.

MS is een spierziekte XD

Hoelang heb je daarnaar gezocht? :puh:

Btw, het wordt weer tijd voor nieuwtjes, ik ga ze vanmiddag posten tenzij iemand anders dat doet.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie zien ben ik nog steeds niet actief in TDU2, dat komt doordat ik alweer op vakantie ben ( wat een luxe he )... Toen ik thuis kwam vroeg me pa of we morgen op vakantie gingen en ik beantwoorde natuurlijk JA! :)

Link to comment
Delen op andere websites

JA, maar ik begrijp niet wrm mijn picca met die Aston Martin een spoiler is?

Omdat hij te groot is?

Nee, had hem al verkleind, mensen begrijpen soms niet wat ik bedoel als ik een plaatje upload, maargoed, ik vind die trailers ook maar karig, handling ziet er ook niet top uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 4 maandjes om dat te verbeteren als hoop dan maar?

We blijven maar hopen ja. Ik heb deze hele week moeten werken dus heb vandaag weer iets kunnen zoeken maar heb niets gevonden helaas:(.

Link to comment
Delen op andere websites

Op TDU-C had iemand weer een fout in TDU2 gevonden, op een foto van een zonda volgens mij zag hij dat de velgen wel meedraaiden maar de banden zelf niet... opzich best wel een faal eigelijk :O

Link to comment
Delen op andere websites

Op TDU-C had iemand weer een fout in TDU2 gevonden, op een foto van een zonda volgens mij zag hij dat de velgen wel meedraaiden maar de banden zelf niet... opzich best wel een faal eigelijk :O

Je kunt niet veel verwachten van een spel dat niet eens gereleased is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, hopelijk is dit nog niet de echte packshot, want deze ziet er toch niet uit... :puh:

DAt staat er ook niet,

Deze packshot is eigenlijk bedoeld voor de winkels als pre-order materiaal

En dit noemen we eigenlijk een Boxart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...