Jump to content

PS3 clan gezocht


TheJesusOfSuburbia

Recommended Posts

Zorg er gewoon voor dat je 20 posts meer hebt. Dat heb je zo. IK zit ook in LKZ en het is een zeer leuke clan. Zover ik weet zijn er ook geen andere PS3 clans op dit forum, aangezien wij daar te groot voor zijn en iedereen naar ons toe komt. :clown: Wat zijn die 20 posts nou die je nog moet?

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ga je de fout in GTA Master,

SWAT is een clan die zich rcht op de dingen die de swat ook doet, zoals invallen. We zijn een GTA IV ~ Modern warfare 2 en Battlefield badcompany 2 clan. neem eens een kijkje in ons recruitement topic

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ga je de fout in GTA Master,

SWAT is een clan die zich rcht op de dingen die de swat ook doet, zoals invallen. We zijn een GTA IV ~ Modern warfare 2 en Battlefield badcompany 2 clan. neem eens een kijkje in ons recruitement topic

LibertyKillerZ is niet voor niks de enigste clan op het forum met een eigen subforum en blog. Er worden elke week wel een paar meetings georganiseerd, ook in andere games dan GTA IV (Daar hebben we een speciaal onderdeel voor: LibertyGamerZ). Ook hebben we ons eigen Filmgedeelte, LibertyRecordZ. Elk jaar worden er meerdere speciale evenementen georganiseerd, zoals Destruction Derby (Zie mijn Youtube kanaal, in mijn sig). Daarnaast bestaan we bij 2 jaar, terwijl de meeste clans niet eens 1 jaar halen.

Link to comment
Delen op andere websites

SWATclansig1.jpg

S.W.A.T is opgericht op 1 maart 2010 door Mij en Royboow. Op dit moment hebben we vijf leden en we organiseren meetings voor GTA IV, MW2 én Battlefield: Bad Company 2. Evenementen worden uiteraard georganiseerd, maar dat komt nog wel. Op dit moment zoeken we vooral leden, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd. ^_^

S.W.A.T is op dit moment nog klein, maar wel heel fijn.

Heb je interesse of wil je meer informatie? Kijk dan hier.

Mvg,

S.W.A.T leiding

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Dus je wilt zeggen dat S.W.A.T geen één jaar haalt? Wat een onzin.

Nee. Kijk maar eens, alle clans, op LKZ en Death Inc. na, hebben het eerste jaar lang niet gehaald. Wat dat betreft snap ik zijn reactie wel, ook al doelt hij niet op SWAT, maar in het algemeen.

@TS, zorg dat je er nog 20 posts bijkrijgt, en meldt je aan bij LibertyKillerZ, je zal er geen spijt van krijgen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

headernew.png

LibertyKillerZ

LibertyKillerZ is een clan voor de game Grand Theft Auto IV en richt zich op de platforms Playstation 3,

XBOX 360 en PC. Naast GTA IV beschikken wij ook over verschillende clan-onderdelen om het vermaak te verhogen.

Een van deze onderdelen in LibertyGamerZ waar je samen met je clangenoten ook andere games dan GTA met elkaar kan spelen.

Verder hebben wij op dit forum een eigen Blog, een subforum, een Members Area, een galerij en een chat-kanaal.

Er worden verder 3 meetings per week gehouden, waar je zelf uit mag kiezen waar je naartoe wilt

(iedere meeting heeft een eigen thema). LibertyKillerZ zorgt ook voor leuke evenementen zoals het

Liberty Racing, Destruction Derby en Fight Club!

Aanmelden

Aanmelden voor de clan kan in het Recruitement. Hiervoor zijn toelatingseisen. Zit je onder deze eisen?

Dan kan je een proefperiode aanvragen zodat je kan laten zien actief te zijn voor de clan. :)

Aanmelden kan hier.

Handige links

Subforum - Blog - Galerij

Verdere informatie over de clan en toernooien vindt je hier.

LibertyKillerZ

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...