Jump to content

Probleem met de Rockstar Classics-versie van GTA1


pleun-pleunie

Recommended Posts

Ik heb van de site van Rockstar GTA 1 gedownload. Het lukt mij echter niet om onder Vista de setup te draaien. Het is welliswaar zo dat meerdere spelletjes het bij mij onder Vista niet doen, maar ik hoop toch dat mogelijk iemand een oplossing weet voor dit probleem...

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan toch ook gewoon aan Windows Vista liggen, of niet? Vista is nieuw en heeft natuurlijk updates nodig, het zou volgens mij kunnen dat de meeste of zelfs alle spellen na ong.4 of 5 updates het doen. Mijn vriend heeft ook allerlei problemen met zijn spellen installeren en spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van de site van Rockstar GTA 1 gedownload. Het lukt mij echter niet om onder Vista de setup te draaien. Het is welliswaar zo dat meerdere spelletjes het bij mij onder Vista niet doen, maar ik hoop toch dat mogelijk iemand een oplossing weet voor dit probleem...

Het kan aan de beveiling van Vista liggen,dingen die je download op sommige site's verbied hij en daarom kun je je de setup gaan.Maar je kunt beter eens je stappen die je uit voert en welke foutmelding die je krijgt(zoals Joriz zei),dan kunnen we misschien je helpen!

Edit: Ik zal het morgen eens downloaden en als ik niets van problemen en/of foutmeldingen dan ligt het aan je pc of anders kan ik of iemand anders je helpen(met de meldingen of/en problemen zal ik hier zeggen en maybe helpen of iemand anders)

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Ik heb van de site van Rockstar GTA 1 gedownload. Het lukt mij echter niet om onder Vista de setup te draaien. Het is welliswaar zo dat meerdere spelletjes het bij mij onder Vista niet doen, maar ik hoop toch dat mogelijk iemand een oplossing weet voor dit probleem...

ik heb ook vista en gta 1 en 2 gaan ook nie bij mij

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van de site van Rockstar GTA 1 gedownload. Het lukt mij echter niet om onder Vista de setup te draaien. Het is welliswaar zo dat meerdere spelletjes het bij mij onder Vista niet doen, maar ik hoop toch dat mogelijk iemand een oplossing weet voor dit probleem...

ik heb ook vista en gta 1 en 2 gaan ook nie bij mij

IK HEB GISTER GEPROBEERT EN HET LUKTE

_O_ IK KAN ER OP SPELEN ; JE MOET EENS NAAR GTA3 GENERAL GAAN EN DAAR OP EEN TOPIC "GTA3 OP VISTA " DAT IS DEZELFDE UITLEG; :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Hee!

Het is hier zowat uitgestorven, maar ik hoop dat iemand mij toch kan/wil helpen!

Ik heb GTA1 gedownload van de site van R*.

Ik heb hem geïnstalleerd, en hij start ook gewoon op.

Maar als ik op ''play'' druk wordt eerst het scherm zwart, en daarna velt hij uit.

Ik krijg dan een melding met: ''Het programma werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht. U krijgt een melding wanneer er een oplossing beschikbaar is''.

Ik heb al geprobeerd GTA1 in een andere compabiliteitsmode (ofzo) af te spelen maar dat hielp niet.

Alvast bedankt 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! Alleen hij doet het nog steeds niet! Ik krijg nou wel een of andere rare melding! Ik zal er een screentje van maken.. :{

edit: hier is het screentje, ik heb geen flauw idee wat ik ermee aan moet? :bonk:

(Ik heb overigens wat dingen zwart gemaakt die niet voor ieders ogen bestemd zijn..)

63probleemgta1.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hey

ik wou es gta 1 gaan spelen

ik heb hem van rockstar classics gedownload.

de 1ste keer deed hij het maar kon ik maar 5 min spelen.

de volgende keer krijg ik dat hij uitvalt en dan start niet verzenden/wel verzenden gedoe :S

hoe los ik dit op?

nuttige informatie is mischien dat hij op een vista zit

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 1 heeft dit probleem vaak op Vista/XP. De oplossing is simpel;

Ga naar

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto\GTADATA

En verwijder het bestand genaamd "PLAYER_A.DAT.

Daarna zou GTA 1 perfect moeten lopen volgens mij :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...