Jump to content

GTA N.O.O.S.E Clan [NL Leden Gezocht] [PS3]


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

Beste GTA Fans! (PLAYSTATION 3)GTA N.O.O.S.E CLAN IS BACK!



Het verhaal...

Je hoort de auto's door de bochten vliegen, je hoort de helicopters raketten afvuren, en je ziet GTA N.O.O.S.E, ze bedenken een plan om die schurken aan te pakken, Helicopter Users 1 & 2, ga naar het viegveld, Police officers 1, 2 en 3 ga de mensen afleiden. De sirenes gaan aan, en de schurken gaan meteen op de vlucht, de GTA N.O.O.S.E Staff geeft aanwijzigingen vanuit de garage en dan gebeurt het onvermijdelijke, Police Officer 2 is overleden, Police officer 4, ga Police officer 1 & 3 helpen!! Helicopter Users 1 & 2 zijn ondertussen bij het vliegveld aangekomen. Ze pakken zo snel mogelijk de helicopters en vliegen naar Police officers 1, 3 en 4. Ze schakelen de schurken uit en zo is het weer rustig op de straten ofnee, wacht... ze zijn terug... wat nu? :o..

_____________________________________________________________________________________________________

Ik ben een Clan gestart voor op GTA IV, en we zoeken meer leden. De Clan heet: GTA N.O.O.S.E en N.O.O.S.E staat voor: Nederlandse Openbare Oplettende Sterke Eenheid. We gaan dingen doen zoals met allemaal in Tanks (Of politie auto's) rijden, zodat we een heel leger krijgen... Zie je het al voor je? We gaan er sterk aan toe qua aanval en verdediging en we hebben goede schuilplaatsen...

We zoeken inmiddels nog naar een aantal leden. En nee, het is niet zoals echt een leider die zeg jij doet dat en jij doet dat, of kom nu naar de leider toe! Nee, daar doen wij niet aan, we vragen het beleefd. We helpen elkaar.

We werken dus als een Team samen, we maken blokkades, we rijden naast elkaar zodat we makkelijk kunnen aanvallen. We willen dit in principe gaan doen, zodat we tenminste van de 'noobies' af zijn in het spel. Dit zijn 2 filmpjes, op de onderste video moet je vanaf 1:40 kijken. De bovenste video laat zien wat wij zowiezo gaan doen, dat doen we eigelijk altijd wanneer GTA The Ballad of Gay Tony uit is. We vechten tevens meestal in 'Free Mode', tegen de mensen die over zijn bijvoorbeeld, maar we vechten ook tegen andere Clans, meestal op vrijdag, een leuk begin van je weekend! :-). Er zijn 3 dingen die je kunt worden, Police Officer, Helicopter User & N.O.O.S.E Staff.

______________________________________________________________________________________________

Bijvoorbeeld:

Je bent Aangemeld bij GTA N.O.O.S.E Clan!

Je wordt een police officer

Voeg Shoarmapapa zo snel mogelijk toe op Playstation Network, voor meer uitleg!

_______________________________________________________________________________________________



http://www.youtube.com/watch?v=WLpqHQ9Ljto&feature=related



________________________________________________________________________________________________

Er zijn een aantal vragen en waar je ook antwoorden op moet geven dus. De onderste 3 zijn het belangrijkste, als je de onderste 2 niet hebt, dan wordt je niet geaccepteerd in GTA N.O.O.S.E Clan

Ik heb GTA IV op de Playstation 3 en ben vaak online?

JA/NEE

Ik geef mijn MSN adres als het nodig is?

JA/NEE

Ik kan een paar dagen i/d week om 19:00 uur online zijn?

JA/NEE

Ik heb een Headset?

JA/NEE

Ik heb GTA The Ballad of Gay Tony?

JA/NEE

_________________________________________________________________________________________________

Regels:

- Je mag niet in een andere clan zitten

- Werk als een Team samen, ga er niet alleen op uit

- Lol maken verplicht! :']

- Je moet ook bij een aantal trainingen zijn geweest

- Probeer zovaak mogelijk (Hoeft niet iedere dag) online te zijn om 19:00 uur

__________________________________________________________________________________________________

Dus als jij in deze clan wilt hoor ik hieronder graag een berichtje, (Zet er ook bij wat je Motivatie is)

Shoarmapapa

GTA N.O.O.S.E Baas

En Sandra , dit topic hoeft geen > :slotje: < zo te zien! ;']

1268798683-390.png

Bewerkt: door -Nico-Bellic-
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel fijn uit, maar er zijn tegenwoordig al veel clans, VB LKZ die de meest leden aantrekt dan heb je nog SWAT enzo...

Ik stel voor dat je gezellig een clan uitzoekt LKZ is een toffe clan met eigen subfora en SWAT is dan weer een clan met 3 meeting telkens voor een andere game smile3.gif

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

Dat wil ik juist niet, ik wil zelf een Clan

Edit: We zoeken nog steeds leden hoor... :S

>>> Door Sandra: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de bewerk-knop. Bumpen is trouwens nergens voor nodig<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hoeveel leden heb je al? als er al een aantal zijn doe ik wel mee;)

Ik denk niet dat je reactie gaat krijgen, je bumpt ten eerste een topic van 4 maand oud en de leider is al een maand inactief op het forum. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan start ik wel een eigen clan met deze naam, ik vind het een top idee, en als het toch niet gebruikt gaat worden..

Mocht de eigenaar van dit topic dit niet willen, kan deze mij een bericht sturen. Dan zal ik uiteraard de naam veranderen, of stoppen met de clan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het idee ook wel top, maar als deze clan in-actief is zit het er niet anders in om te wachten. Ik vind het namelijk altijd gaaf om een soort van begeleiding te doen, of mensen aanhouden in freemode enzovoort... Soms is wegmisbruikers ook wel leuk, gewoon embleem wegdoen, en als iemand asociaal rijdt weet je wie die gene is. De overtreder!

Link to comment
Delen op andere websites

Wij moeten samen eens een clan starten, ik neem contact met je op ;)

Edit: Kan geen contact met je opnemen, stuur je msn anders even in PB dan overleggen we :)

Bewerkt: door djdrace
Link to comment
Delen op andere websites

Wij moeten samen eens een clan starten, ik neem contact met je op knipoog.gif

Edit: Kan geen contact met je opnemen, stuur je msn anders even in PB dan overleggen we smile3.gif

Als je mij bedoelt, ik denk dat we dan eerst moeten wachten op een bericht van de topicstarter... En als het gewacht te lang duurt kunnen we eventueel anders een gloednieuw idee bedenken... Ik stuur je over 5 min even me msn, moet namelijk even bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet geen uitgebreide motivatie PB te sturen naar Sandra/Svenie.

Ik had het al gelezen in het regelement, dus wij wisten het al een klein beetje :) Vanochtend hebben ik en djdrace al een paar dingen afgesproken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...