Jump to content

[UPDATE] Policy Status-updates


Jowx

Recommended Posts

Met bandbreedte bedoel je bandwith? Zoja, in NL kost dat geen zak..;) Waarom denk je anders dat je in NL meestal ongelimiteerd download? In België is bandwith kostbaar, mede daardoor al die limieten..:(

Nee, hij heeft het over de banden van de vrachtwagen die nodig is om de extra server aan te leveren. De banden van die vrachtwagen zijn nogal breed, dus wellicht dat het problemen oplevert.. :cab: Of bedoelde je soms bandwidth? Dan heb ik je verkeerd begrepen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    10

  • Casss

    5

  • Kloep

    4

  • NickOwnage

    4

Regels Status-updates

[*]Bumpen van je statusupdate is verboden;

Wanneer je denkt niet genoeg aandacht te hebben gekregen op een bepaalde update heb je pech, het omhoog halen van eendezelfde update is niet toegestaan. Dus 100x hetzelfde plaatsen zorgt voor 100x problemen.

[*]Reclame in statusupdate is uitsluitend toegestaan voor eigen project/topic binnen gtaforum.

Dit wilt dus zeggen dat het niet toegestaan is om reclame te maken voor een andere website of forum. Het is tevens niet toegestaan om reclame te maken voor een topic, blog of post van iemand anders. Dus je kunt vanaf heden geen reclame meer maken voor een project dat van iemand anders is, dat kan alleen de 'eigenaar' van het betreffende project.

Mag je wel precies dezelfde status weer updaten als de andere is verdwenen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mag je wel precies dezelfde status weer updaten als de andere is verdwenen?

Dat is dus precies wat je niet mag. Als je iets meld, is dat genoeg. Nog een keer plaatsen (of die oude melding dan nog in de balk staat of niet is irrelevant) ist verboten!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat jullie sowieso Nils serieus nemen.. :engel:

Misschien om dat stattusen gebeuren te linken aan twitter? Netzoals hyves dat doet nu? Dat alles wat je op twitter pleurt ook meteen automatisch op het forum komt?

Het idee is mooi, maar gaat ook heel veel werk geven en het word best lastig en zal veel bandbreedte kosten... :{

Met bandbreedte bedoel je bandwith? Zoja, in NL kost dat geen zak..;) Waarom denk je anders dat je in NL meestal ongelimiteerd download? In België is bandwith kostbaar, mede daardoor al die limieten..:(

Bij webhosts zit je ook met bandwith limieten :Y Bijvoorbeeld waar ik host is dat 60GB p/maand, daar zit je bij een grote goedlopende site zo aan. En als je boven dit limiet komt word je site geblockt en krijg je een email en moet je gaan uitleggen hoe dit komt en evt. meer betalen voor extra bandwith...
Link to comment
Delen op andere websites

Waarvoor jij een waarschuwing hebt gekregen mocht vóór deze nieuwe regels al niet, dus je hebt het daar niet aan te danken.

Oh, wat was het dan? Leden afkraken zeker emo.gif

Man, hou je mond toch, je hebt die 20 % waarschijnlijk verdient, en je bent niet de enige hoor, ik heb nog andere mensen gezien die zeggen dat ze 20 % hebben gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarvoor jij een waarschuwing hebt gekregen mocht vóór deze nieuwe regels al niet, dus je hebt het daar niet aan te danken.

Oh, wat was het dan? Leden afkraken zeker emo.gif

Man, hou je mond toch, je hebt die 20 % waarschijnlijk verdient, en je bent niet de enige hoor, ik heb nog andere mensen gezien die zeggen dat ze 20 % hebben gekregen.

*Kuch kuch* SLIJMBAL! *Kuch kuch*

Naja, ik reageerde toch niet in de status, dus deze regels veranderen het bij mij ook niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

[uPDATE 14/05/2010]

De regel "Reageren op andermans statusupdate doe je in zijn/haar profiel-reacties, niet in je eigen status-update" is geschrapt. Het is gebleken dat het erg onpraktisch is om deze regel in stand te houden, daar waar je ook indirect kan reageren op iemand anders zijn status en het einde op dat moment zoek is. Om verdere verwarring te voorkomen is het reageren in de status-updates weer gedoogd, waar nog steeds de voorkeur gaat naar het reageren op iemand zijn profiel of via een PB.

Leden die reeds een warn hebben ontvangen voor het overtreden van bovenstaande reden kunnen hun warn bij mij inleveren voor een lolly. Stuur me in dat geval een PB. Dit geld dus alleen voor leden die een warn hebben gekregen voor het reageren op anderen in de status-updates, alle andere regels blijven gewoon in stand.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat het feest losbarsten! Ik denk dat er nu wel meer dagelijkse status-updates zullen zijn, de laatste tijd waren er steeds minder mensen die het deden, dat zal nu wel weer exploderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...