Jump to content

[UPDATE] Policy Status-updates


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    10

  • Casss

    5

  • Kloep

    4

  • NickOwnage

    4

Ik geniet geen clubvoorkeur, maar dit zijn spoilers. Wacht daar eventjes mee tot Studio Sport op televisie is geweest.

Hahaha.. Dat snapte ik ook wel.. :cab: In dat geval zou er een verbod op alle spoilers moeten komen.. Maar wat voor de een een spoiler is, is voor een ander oud nieuws. Dus dan zou je voor ieder apart onderdeel een aparte regel met beschrijving van de regel moeten maken. Dan krijg je een wirwar aan allemaal verschillende regeltjes, ofwel een bureaucratie.. Of denk ik nu te moeilijk.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou.. zo moeilijk is het niet. Een verbod op voetbaluitslagen van zondag tot 19:00 in de status-updates (zoveel persoonlijke status is daar überhaupt niet aan). Geef ook de niet-live kijkers een kans enige lol te beleven aan Studio Sport.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou.. zo moeilijk is het niet. Een verbod op voetbaluitslagen van zondag tot 19:00 in de status-updates (zoveel persoonlijke status is daar überhaupt niet aan). Geef ook de niet-live kijkers een kans enige lol te beleven aan Studio Sport.

Om een algemene regel in te voeren voor alleen een moment op de zondag voor een selecte groep leden die de uitslagen niet willen weten gaat wat ver. Dan kun je net zo goed de status-updates gewoon even weghalen op zondag. Kunnen leden die zo nodig willen schreeuwen dat hun club met 7-0 gewonnen heeft hun gang gaan en dan heb jij er geen last van. Voor hetzelfde geld heeft een lid het met in zijn signature staan. Dat zou dan ook verboden moeten worden, gaat imho een beetje te ver. Dan zou er dus een verbod moeten komen op alle spoilers, waarbij spoilers een lastig begrip is om de redenen die ik in mijn vorige post al aangaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een in een bunker gaan leven om de voetbaluitslagen niet te weten te komen. Ik dacht dat ik in mijn huis wel veilig zou zijn, maar ik hoorde een kleinkind op straat roepen dat Ajax 7-0 gewonnen had. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een in een bunker gaan leven om de voetbaluitslagen niet te weten te komen. Ik dacht dat ik in mijn huis wel veilig zou zijn, maar ik hoorde een kleinkind op straat roepen dat Ajax 7-0 gewonnen had. :-(

Gooi dan een steen tegen hem op, is ie gelijk weer stil. Ik volg het gewoon live, want ik weet dat ik altijd voor 19:00 de uitslag al weet. Zo irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ja, de statusbalk volledig uitschakelen zou een optie zijn, maar dat zou dan puur en alleen om dat kleine groepje voetbaluitslagenspammers zijn, want het (inmiddels verboden) reageren op elkaar vond ik persoonlijk niet storend. De publieke omroep houdt het altijd spannend voor de kijkers en meldt de uitslagen niet in het NOS Journaal of het Sportjournaal. Pas als de Studio Sport tune klinkt weet je dat het los gaat. Het is nu 1 voor 7, ik weet alleen Ajax-VVV, en voordat iemand de uitslag van PSV-Feyenoord in de statusbalk spamt trek ik me terug met een bordje op schoot.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen problemen met uitslagen in de status of andere plekken op het forum, een fan moet direct na de wedstrijd hier zijn blijdschap kunnen uiten.

Voor wie het live wil volgen is er gratis Langs de Lijn op Radio 1 of betaalde Eredivisie Live op TV.

En wie écht wil wachten tot Studio Sport begint, blijft tussen 12.00 en 20.00 maar weg van het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat jullie sowieso Nils serieus nemen.. :engel:

Misschien om dat stattusen gebeuren te linken aan twitter? Netzoals hyves dat doet nu? Dat alles wat je op twitter pleurt ook meteen automatisch op het forum komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat jullie sowieso Nils serieus nemen.. :engel:

Misschien om dat stattusen gebeuren te linken aan twitter? Netzoals hyves dat doet nu? Dat alles wat je op twitter pleurt ook meteen automatisch op het forum komt?

Het idee is mooi, maar gaat ook heel veel werk geven en het word best lastig en zal veel bandbreedte kosten... :{
Link to comment
Delen op andere websites

Dat jullie sowieso Nils serieus nemen.. :engel:

Misschien om dat stattusen gebeuren te linken aan twitter? Netzoals hyves dat doet nu? Dat alles wat je op twitter pleurt ook meteen automatisch op het forum komt?

Het idee is mooi, maar gaat ook heel veel werk geven en het word best lastig en zal veel bandbreedte kosten... :{

Met bandbreedte bedoel je bandwith? Zoja, in NL kost dat geen zak..;) Waarom denk je anders dat je in NL meestal ongelimiteerd download? In België is bandwith kostbaar, mede daardoor al die limieten..:(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...