Jump to content

Wat is er stom aan GTA VC?


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    14

  • d0nM0NTANA

    9

  • Dotz

    4

  • Jimmiefitz

    4

Wie zegt dat VC stom is :ch:

VC was mn eerste GTA en nog steeds de beste

Sure, de graphics zijn wel verouderd

Maar zo'n tropisch sfeertje als ze in VC hadden heb ik in geen andere game beter gezien _O_

Jammer genoeg heb ik VC niet meer

ergens 3 jaar geleden toen ik hem kreeg

besteedde ik al mn tijd als ik thuis was met VC.

Toen werd mn vader boos en heeft hij het schijfje gebroken :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik kreeg Vice City als m'n eerste GTA en had het gevoel dat de graphics de beste allertijde waren :puh:

ik vind persoonlijk VC totaal niet "stom" of "saai". Zelf denk ik dat het tot op heden toe nog heel veel gespeeld wordt op de dag van vandaag..

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics hoeven niet per se top te zijn.

Verder vind ik gta vice city ook wel leuk.

Maar IV, CW en SA vind ik toch wel leuker als VC.

Vice City :*D , Blijf ik persoonlijk de leukste GTA vinden , Ik vind de omgeving gewoon super relaxed! 8)

Er is niks stoms aan VC (Vind ik) , De graphics zijn gewoon van een tijdje terug , Maar ondanks dat vind ik het er wel erg netjes uitzien hoor.

Mooi tropisch water , Mooie zon / regenboog / lucht / etc , Mooi strand (met mensen in zwemkleding) , Leuke missie's , Mooie sportwagens , etc.

Oke , SA is veel groter dan VC , IV ziet er veel realistischer uit dan VC , Maar VC heeft gewoon een mooie(re) omgeving , Lekker tropisch enzo. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik vind persoonlijk VC de beste van allemaal;het is de enige gta waar ik niet bij denk,dit kan beter,dat kan beter.het enige dat ik miste was een multiplayer van bij de release,maar die is er nu ook :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind persoonlijk VC de beste van allemaal;het is de enige gta waar ik niet bij denk,dit kan beter,dat kan beter.het enige dat ik miste was een multiplayer van bij de release,maar die is er nu ook :)

Er zijn wel een aantal puntjes die beter konden, maar het is echt een pracht-game! 10/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verafschuw de GTA Vice City sfeer. Ik ben waarschijnlijk de enige die dat zegt, maar geef mij maar GTAIII! Die speel ik nog steeds! Net afgesloten! Maar GTA Vice City speel ik al 'n flinke tijd niet meer, m'n ps2-versie heb ik ook verkocht. M'n pc-versie zou niets opleveren dus heb ik die maar laten liggen hier. Ik speel hem zelden! Terwijl ik nog dagelijks plezier beleef aan GTA III

Ik kreeg Vice City als m'n eerste GTA en had het gevoel dat de graphics de beste allertijde waren :puh:

ik vind persoonlijk VC totaal niet "stom" of "saai". Zelf denk ik dat het tot op heden toe nog heel veel gespeeld wordt op de dag van vandaag..

GTA Vice City was mijn 4e GTA, waarom is GTA Vice City toch iedereens eerste GTA?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niks slecht aan Gta Vice City omdat het me Favo gta is en benhelsloot niet gaan zeiken dat de verhaallijn tekort.

je gebruit gewoon cheats.

ik zeik toch niet

ik zeg alleen dat ik het jammer vind en ik gebruik geen cheats

Vice-King, kap eens even met dat pesten tegen benhelsloot.

Dan moet je niet gelijk "Ik vind niks slecht aan Gta Vice City omdat het me Favo gta is en benhelsloot niet gaan zeiken dat de verhaallijn tekort.

je gebruit gewoon cheats." te zeggen!

vraag ik jou mening?

mijn reactie was gewoon een beetje dom.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom stom?

Was Vice City in 2002 toch een TOP GAME

zeker omdat mischien ze de : muziek, auto's, omgeving (80's) dom vinden.

Maar dat vind ik juist leuk 80's 80's 80's 80's.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat VC stom is :ch:

VC was mn eerste GTA en nog steeds de beste

Sure, de graphics zijn wel verouderd

Maar zo'n tropisch sfeertje als ze in VC hadden heb ik in geen andere game beter gezien _O_

Jammer genoeg heb ik VC niet meer

ergens 3 jaar geleden toen ik hem kreeg

besteedde ik al mn tijd als ik thuis was met VC.

Toen werd mn vader boos en heeft hij het schijfje gebroken :cry:

Ik heb hetzelfde, het was mn 1ste GTA en ik was echt onder de indruk, daarna heb ik ook geen enkele andere laten schieten.

Maar even ontopic: Mijn tante haatte het omdat je "mensen" vermoordde en met een katana iemands hoofd eraf kon hakken gevolgd door een bloedfontein :7:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...