Jump to content

Wat is er stom aan GTA VC?


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    14

  • d0nM0NTANA

    9

  • Dotz

    4

  • Jimmiefitz

    4

GTAI was mijn eerste GTA, zoals een echt GTA-fan befaamt. GTA Vice City heb ik ook gespeeld, maar heb ik nadat ik hem uitgespeeld heb toch vrij snel weg gelegd. Terwijl ik GTAI en GTAIII nog steeds speel! De sfeer van GTAIII was gewoon zoveel male beter (en waarschijnlijk is 90% van het forum het hier met mij oneens). Wat ik dus maar even wil zeggen is, de sfeer van GTAIII is zoveel malen beter dan die van GTA Vice City! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien vinden mensen Gta VC stom omdat deze in vergelijking met Gta IV verouderd is en dus niet meer zo goed is volgens hen. De graphics zijn verouderd je kon bijv. ook niet zwemmen etc.

Dat zijn gewoon trieste mensen/noobs 1e klasse. Net zoals mensen zeggen ''Super Mario Bros is saai want het is plat'' etc. Kan ik me zo aan ergeren! Noobs zijn gewoon lastig, op dat gebied igg. En vandaar dat ik ook flink tegen noobs tekeer ga of ze negeer. :$ Gelukkig zijn hier nauwelijks noobs actief.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het is jammer dat je niet kan zwemmen

Je moet met het rijden enz echt opletten dat je niet van de weg schiet xd

Ja dat zwemmen is een misser. En dat de politie helicopters doorgaan met schieten en jou raken terwijl jij ze al lang kapot geschoten hebt en ze al naar beneden tuimelen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA: Vice city is niet slecht en ook niet verouderd. Het was m'n eerste GTA en ik vind het tot nu toe nog steeds de beste :)

Verouderd is hij niet nee, maar hij behoort wel tot de games van een generatie terug. Het enige puntje wat ik stom vind is dat je niet kan zwemmen. Hoewel ik dat nauwelijks een nadeel kan noemen. Ook spreekt de sfeer mij niet echt aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook spreekt de sfeer mij niet echt aan.

Daar ben je hoogstwaarschijnlijk de enige in, VC is nog altijd mijn meest gespeelde game, zegt wel dat ik van de sfeer hield.

Net als zogoed als heel het forum van de perfecte sfeer genoot.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er veel, ik vertel het over de PS2.

1. De meeste wapens kan je niet Automatis richten!

2. Het lopen is verschrikelijk!

3. De meeste auto'szijn lelijk

4. Rijden van en naar de vliegveld duurt lang

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...