Jump to content

besturing gta chinatown wars


steintju

Recommended Posts

heeft iemand de besturing voor gta chinatown voor de ipod touch en hoe moet je in een taxi als pasagier :?

en ik wil graag ook alle locaties van alles hebben.

alvast bedankt.

Bewerkt: door steintju
Link to comment
Delen op andere websites

Met de besturing van GTA Chinatown Wars op de Ipod Touch kan ik je helaas niet helpen. Voor de locaties verwijs ik je echter graag door naar onze grote Nederlandse GTA-walkthrough WikiGTA. (Klik op de link en je komt automatisch bij alle locaties van CW uit)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom staat er eigenlijk niets over die besturing op WikiGTA?

Omdat er helaas geen medewerkers zijn die GTA Chinatown Wars op de Ipod Touch in hun bezit hebben. Maar wees gerust, we maken er zo snel mogelijk werk van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Chinatown Wars op de iPhone en ik kan dan toch de besturing doorgeven zodat jullie hem kunnen plaatsen?yep.gif

@steintju: het is niet mogelijk om als passagier in een taxi te stappen.nope.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Chinatown Wars op de iPhone en ik kan dan toch de besturing doorgeven zodat jullie hem kunnen plaatsen?yep.gif

@steintju: het is niet mogelijk om als passagier in een taxi te stappen.nope.gif

Beter laten ze jou niet de besturing doorgeven, je lult namelijk klinkklare onzin.

Het is WEL mogenlijk om als taxi passagier in te stappen, dit doe je door je vinger aan de bovenkant van het scherm te leggen (itouch/iphone versie), en hem op het scherm houden tot je een seintje van de taxi krijgt dat je kan instappen.

Tom, verifieer eens dingen, zo breng je andere mensen in de war.

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...