Jump to content

[MISSIE] Smoke's revenge


sampfan13

Recommended Posts

Smoke leeft nog na de war in de Crack den en wilt een revenge probeer hem te vermoorden zonder te sterven

Moeilijkheidsgraad part1: 7/10

Moeilijkheidsgraad part2: 10/10

Download link part 1:

Klik hier

Download link part 2:

Klik hier!

Veel plezier!

oh ja 1 tip voor part 2:

probeer de witte premier aan het begin heel te houden hij is kogelvrij maar kan wel exploderen door andere exploderende auto's

en oh ja als cesar aan het begin van part 2 dood gaat laat het dan gewoon hij komt toch weer terug in het interior waar je big smoke moet killen

veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je eerste missie gespeeld, en hij is op zich wel grappig. Je moet alleen wel aan je Engels werken, aangezien dat niet zo goed is :puh:. Ik vond het aan het begin een beetje vreemd dat opeens die mensen voor je stonden en op je schoten, dus misschien kan je ze aan laten rijden en uit laten stappen. Ook moest je bij veel dingen een marker in gaan, maar het is leuker als je de volgende cutscene doet als alle tegenstanders dood zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je eerste missie gespeeld, en hij is op zich wel grappig. Je moet alleen wel aan je Engels werken, aangezien dat niet zo goed is :puh:. Ik vond het aan het begin een beetje vreemd dat opeens die mensen voor je stonden en op je schoten, dus misschien kan je ze aan laten rijden en uit laten stappen. Ook moest je bij veel dingen een marker in gaan, maar het is leuker als je de volgende cutscene doet als alle tegenstanders dood zijn.

Klopt mn engels is ook niet zo best :puh: maar dat aan het begin van die mensen die op je schoten als je de cutscenes niet overslaat zie je dat die auto komt aanrijden en DYOM ondersteund het uitstappen niet dus dat kan niet ik heb het zo gedaan die auto zie je ik hide m na de cutscene zet een andere neer en de actors erbij :puh: als je de 2e missie speelt die is iets moeilijker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb je eerste missie gespeeld, en hij is op zich wel grappig. Je moet alleen wel aan je Engels werken, aangezien dat niet zo goed is :puh:. Ik vond het aan het begin een beetje vreemd dat opeens die mensen voor je stonden en op je schoten, dus misschien kan je ze aan laten rijden en uit laten stappen. Ook moest je bij veel dingen een marker in gaan, maar het is leuker als je de volgende cutscene doet als alle tegenstanders dood zijn.

Klopt mn engels is ook niet zo best :puh: maar dat aan het begin van die mensen die op je schoten als je de cutscenes niet overslaat zie je dat die auto komt aanrijden en DYOM ondersteund het uitstappen niet dus dat kan niet ik heb het zo gedaan die auto zie je ik hide m na de cutscene zet een andere neer en de actors erbij :puh: als je de 2e missie speelt die is iets moeilijker :puh:

Geef je file is waar jij het engels in hebt staan, ik pas het wel aan in normaal engels :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...