Jump to content

Aanvullen wikiGTA voor ELPC


woerdblok

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Wordt de WikiGTA van de Episodes from Liberty City nog door jullie aangepast?

Als het een kwestie van vertalen is dan wil ik ook wel eventueel wat doen en het opsturen.

Als het niet hoeft ook niet, maar anders moet je het maar laten weten

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Alles op WikiGTA wordt door de medewerkers zelf geschreven. Er moet dus niets vertaald worden (behalve voor de Engelse wiki uiteraard).

Ik vermoed dat ze al druk bezig zijn, dus heb een beetje geduld.

Ik ben niet boos ofzo hoor, wilde het alleen even weten.

Heb toch niet zoveel zinnigs te doen.

Maar wordt het dan niet van de Engelse Wiki vertaald?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Episodes al een lange tijd (xbox 360). Ik keek altijd voor hulp op gta4.net en dan kun je alle missies ook bekijken. Het is wel in het Engels, maar dat lijkt me geen opstakel. Goede vervanger totdat Wiki is bijgewerkt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij zijn druk bezig met het bewerken van WikiGTA de laatste dagen. We proberen alles zo snel en goed mogelijk online te zetten. Zoals jullie weten kost dit erg veel tijd aangezien er veel te doen is in Episodes from Liberty City. Daarnaast heeft niet iedereen deze game. Het zal natuurlijk eventjes de te kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Episodes al een lange tijd (xbox 360). Ik keek altijd voor hulp op gta4.net en dan kun je alle missies ook bekijken. Het is wel in het Engels, maar dat lijkt me geen opstakel. Goede vervanger totdat Wiki is bijgewerkt :tu:

Wij zijn druk bezig met het bewerken van WikiGTA de laatste dagen. We proberen alles zo snel en goed mogelijk online te zetten. Zoals jullie weten kost dit erg veel tijd aangezien er veel te doen is in Episodes from Liberty City. Daarnaast heeft niet iedereen deze game. Het zal natuurlijk eventjes de te kosten.

Wij (The Underground) hebben ook een gigantisch informatietopic gemaakt over IV en Episodes of Liberty City. Je kunt dit vinden in de Handige Topics in IV General. Een schat van informatie is hier gegeven, en ik denk wel dat hier bijstaat wat je zoekt tot Wiki af is :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

op wkigta staat dat niko jim heeft vermoord en dat billy in de missie end of the chapter is vermoord :puh:

grootste fails die op wikigta staat

Jim wordt inderdaad door Niko vermoord, in de missie "No Way on the Subway". Dat van Billy zie ik nergens staan..? Got it, volgende keer een linkje is wel zo handig..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...