Jump to content
Joriz

Informatie over Red Dead Redemption limited edition bekend!


Er was al langere tijd bekend dat er ook een uitgebreide editie zou komen van het westernspel Red Dead Redemption. Vandaag heeft Rockstar Games eindelijk bekend gemaakt wat die uitgebreidere limited edition nu inhoud. In tegenstelling tot andere exclusieve edities van spellen zitten er geen fysieke goodies bij de limited edition. Er zit namelijk extra content en downloads bij voor het spel.

Degene die een Limited Edition weten te bemachtigen kruipt in de huid van de voormalig vogelvrije John Marston die exclusief de beschikking heeft over een Deadly Assassin Outfit, een Golden Guns Weapon Pack en een War Horse. Daarnaast krijg je bij de Limited Edition een download van de volledige soundtrack om je volledig te kunnen onderdompelen in het Amerika van begin vorige eeuw. Op dit moment is het nog niet bekend of de soundtrack vanaf 21 mei gratis via iTunes is te downloaden voor limited edition bezitters, al is dat wel zeer waarschijnlijk.



Exclusieve War Horse naast de verpakking van de limited edition van Red Dead Redemption

Red Dead Redemption Limited Edition is volgens Rockstar Games voor ongeveer € 69,95 via pre-order te verkrijgen. Red Dead Redemption komt op 21 mei uit voor zowel Xbox 360 als Playstation 3.

Mocht je wel graag goodies willen hebben van Red Dead Redemption dan gaan we ze hier zeer waarschijnlijk binnen een maand weggeven. Al is nog niet helemaal zeker of we een compleet paard met revolverset weggeven of een mooi western t-shirt. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb de gewone versie van RDR al gepre-ordered bij Gamemania :dans:

Maar ik wil wel een paard met een revolverset winnen :Y

Edit: Damn, ik lees net dat je bij Free record shop de Limited edition krijgt voor dezelfde prijs als de gewone versie :D

Bewerkt: door vice infernusX

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie wel of ik hem koop, ik heb net Final Fantasy XIII en daarvoor Fallout 3 GOTY gekocht, dus mijn game geld is op. :cry: Dan ga ik denk ik wat goede cijfers halen en mischien krijg ik mijn ouders zo ver dat ze het voor me kopen. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik moet eigenlijk toegeven dat ik deze content zijn kleine 10 euro meer niet waard vin. De fysieke goodies zijn nou juist het leukste om te hebben vind ik. Niet wat downloads en een soundtrack die je toch nooit luistert. Een gewone editie is dus genoeg voor mij, maar waarschijnlijk haal ik hem voorlopig toch niet :puh: .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik blijf bij wat ik eerder gezegd heb: ik dacht dat deze site met een goede reden GTAGames heette en niet RDRGames, maar dat kan ook aan mij liggen.

Als je zo principieel bent, had je ook wel een andere nickname kunnen pakken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mocht je wel graag goodies willen hebben van Red Dead Redemption dan gaan we ze hier zeer waarschijnlijk binnen een maand weggeven. Al is nog niet helemaal zeker of we een compleet paard met revolverset weggeven of een mooi western t-shirt. :puh:

Als ik het goed begrijp hou je elk kostbaar cadeau van Rockstar Games voor jezelf? Naja, die extra's voor RDR zullen hoogstwaarschijnlijk op de illigale weg verkregen kunnen worden(die extra's ingame).

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mocht je wel graag goodies willen hebben van Red Dead Redemption dan gaan we ze hier zeer waarschijnlijk binnen een maand weggeven. Al is nog niet helemaal zeker of we een compleet paard met revolverset weggeven of een mooi western t-shirt. :puh:

Als ik het goed begrijp hou je elk kostbaar cadeau van Rockstar Games voor jezelf? Naja, die extra's voor RDR zullen hoogstwaarschijnlijk op de illigale weg verkregen kunnen worden(die extra's ingame).

Hu? Joriz krijgt die een hoop gadgets toegestuurd van Rockstar voor deze site, en hij koppelt er steeds een wedstrijd aan zodat je ze kan winnen. Dat van een paard en revolverset is voor zover ik weet een grap. :bonk:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hu? Joriz krijgt die een hoop gadgets toegestuurd van Rockstar voor deze site, en hij koppelt er steeds een wedstrijd aan zodat je ze kan winnen. Dat van een paard en revolverset is voor zover ik weet een grap. :bonk:

Dat van die gadgets weet ik, maar ik dacht dat Joriz een limited edition ontving van Rockstar..:puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb hem ook gepreorderd op frs.nl , en daar krijg ik ook de limitid edition maar dat maakt mijn geen bout uit , ik had via de mail van frs 5 euro korting gekregen bij besteding maar als 25 euro , dus ik ben bij elkaar 55 euro kwijt en 21 mei zit ik lekker red dead redemption te doen :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...