Jump to content

[TBoGT] 100% voor missies


Big Boss

Recommended Posts

In The Ballad Of Gay Tony is er een nieuwe feature geïntroduceerd, namelijk missies opnieuw doen.

Dit kan je doen nadat je de storyline hebt uitgespeeld. Ga naar je telefoon en kies missies. Je kan nu elke missie overdoen, zo vaak je maar wil.

Misschien is het wel zo handig om bij elke missie een tabel (of iets gelijkaardigs) te zetten met de doelen die je moet behalen voor de 100%. En misschien ook wat tips om het snelst 100% te halen. Je krijgt namelijk een achievement/trophy als je alle missies minimaal 80% hebt behaald (Past the Velvet Rope) en nog een andere achievement/trophy als je ze allemaal op 100% weet te krijgen (Gold Star).

Meestal is een missie tijdsgebonden en mag er maar een bepaald percentage schade zijn aan de speler of aan het voertuig.

Als jullie willen zal ik die doelen voor elke missie opzoeken. Dat kan dan in een tabelletje zoals dit:

[table=header]Doel voor de 100%|

Tijd|05:30

Schade|Max. 25%

Voertuig schade|Max. 40%[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Vanzelfsprekend dat deze erop komen, alleen werken we eerst aan alle beschrijvingen. Bij de huidige staan ze er nog niet op, dat weet ik. Deze komen nog wel, voor de missies die nu al beschreven staan zal de replay-functie uitkomst bieden. Ik heb zelf (nog) niets beschreven, maar wanneer ik aan mijn beschrijven kom zal ik kijken of ik ze meteen online kan zetten.

Deze dingen komen heus wel, de missies van The Lost and Damned hadden bij enkelen van ons echter voorrang door de chronologie.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...