Jump to content

Info GTA4: Episodes from liberty city


mink

Recommended Posts

Hoi

Ik ben bezig met the tLaD en BoGT en er mist nog veel informatie. Zijn jullie er al mee bezig(vast wel) en hoe lang gaat het nog duren?

Vooral met BOGT mist heel veel info over missie's en screenshots van nieuwe auto's ontbreken ook nog, en ik ben heel benieuwd hoe een Bullet GT, en die Rolls-Royce en andere auto 's hoe die er uit zien

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn er mee bezig, maar wij hebben ook vrije tijd etc. We proberen alles zo goed mogelijk te doen, wat dus wel tijd kost. Allereerst zal er veel gewerkt worden aan TLAD en daarna de missies van TBoGT. Er staan al een aantal missies online. De rest kom zo snel mogelijk, net als de andere ontbrekende pagina's. Gewoon even geduld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil jullie niet onder druk zetten maar de meeste fans hebben de episodes al lang en zijn al klaar met tLaD en tBoGT.

Natuurlijk hebben jullie ook vrije tijd, maar je kan tekst van mensen die dingen opsturen wel gebruiken.

Maar goed, jullie besteden veel tijd eraan en daar heb ik respect voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblief, en dit is niet alleen naar jou toe gericht Mink, maar naar alle leden. Hou nu toch eens op met aan ons oren te zeuren dat er nog niet voldoende informatie over de Episodes op WikiGTA te vinden is. We werken met een select groepje hieraan, verwacht dus niet dat het van vandaag op morgen allemaal online staat. TLAD heeft zoals collega ASPHALT al heeft aangegeven voorgang gekregen vanwege de chronologie in de releasedata. Visser23 heeft vind ik al enorm veel werk verricht aan TBoGT, waaraan nu ook langzaam door andere medewerkers wordt gewerkt. Ook de voertuigen, die eigenlijk het goudhaantje zijn van deze walkthrough krijgen ten gepaste tijde een update. We zijn ten minste wel al bezig met screens van elke voertuig te voorzien. Verder zullen de hoofdmissies van TBoGT spoedig afgewerkt worden. Wat we voor een laatste keer willen vragen is geduld. Het heeft totaal geen zin om dertig topics te openen waarbij we dezelfde vraag krijgen. WikiGTA streeft naar kwaliteit, en andere websites raadplegen, met andere woorden gebruik maken van iemand anders zijn werk doen we niet.

Bedankt, en als jullie nog opmerkingen of foutjes hebben gevonden, dan kunnen jullie deze altijd hier kwijt. Daarmee help je eigenlijk ook gewoon mee aan het beter worden van WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon Moderatoren, wij hebben een informatie topic in IV General waar een hele shitload aan informatie staat over IV en de Episodes. Als mensen nou eens verder kijken dan hun neus lang was, zouden ze dat ook vinden. Kijk tussen het lijstje met Handige Topics. Het staat bovenaan. In het topic zit een link naar het reactie topic.

Graag gedaan hoor.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Pardon Moderatoren, wij hebben een informatie topic in IV General waar een hele shitload aan informatie staat over IV en de Episodes. Als mensen nou eens verder kijken dan hun neus lang was, zouden ze dat ook vinden. Kijk tussen het lijstje met Handige Topics. Het staat bovenaan. In het topic zit een link naar het reactie topic.

Graag gedaan hoor.

En wat heeft dat met dit topic te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog begrijp ik je bovenstaande reactie niet. Dit topic slaat toch puur op het feit dat er informatie ontbreekt op WikiGTA. Dat leden jullie topics niet vinden is niet ons probleem, noch onze schuld. Je kan tevens moeilijk verwachten dat WikiGTA medewerkers reclame gaan maken voor een andere website, of in dit geval een topic op dit forum. Dat is een zorg voor jou, niet voor ons.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog begrijp ik je bovenstaande reactie niet. Dit topic slaat toch puur op het feit dat er informatie ontbreekt op WikiGTA. Dat leden jullie topics niet vinden is niet ons probleem, noch onze schuld. Je kan tevens moeilijk verwachten dat WikiGTA medewerkers reclame gaan maken voor een andere website, of in dit geval een topic op dit forum. Dat is een zorg voor jou, niet voor ons.

Waar zeg ik dat wij bekendheid willen/moeten werven voor ons topic? Als je de zoekfunctie had gebruikt of even tussen handige topics had gekeken had je dit gewoon gevonden. Leden die de informatie willen die op WikiGTA mist staat in dat topic. Dat jullie niet snel genoeg WikiGTA updaten is niet ons (althans mijn) probleem, en noch (ik spreek hier echter namens iedereen behalve de medewerkers) onze schuld. Wij namen het eigen initiatief en hadden binnen no time een heel gelikte zooi aan informatie.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Waarvoor ook mijn respect Cuban Gangster. Het gaat bij ons echter niet om de snelheid waarbij iets online staat, maar wel om de kwaliteit. Nu kunnen we deze discussie oneindig lang blijven voort zetten, iets waar ik totaal geen zin in heb. Vanaf nu weet iedereen dat ze in jullie topic terecht kunnen, voor de informatie die nog niet op WikiGTA te vinden is. 5 offtopic posts die er in feite niet moesten staan, maar goed. Ik ben hier net zo goed schuldig aan als jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar zeg ik dat wij bekendheid willen/moeten werven voor ons topic? Als je de zoekfunctie had gebruikt of even tussen handige topics had gekeken had je dit gewoon gevonden. Leden die de informatie willen die op WikiGTA mist staat in dat topic. Dat jullie niet snel genoeg WikiGTA updaten is niet ons (althans mijn) probleem, en noch (ik spreek hier echter namens iedereen behalve de medewerkers) onze schuld. Wij namen het eigen initiatief en hadden binnen no time een heel gelikte zooi aan informatie.

Nergens. Maar heeft nog steeds niets te maken met jouw reactie. Jij reageert met een "Pardon Moderatoren, wij [...]". Svenie reageerde op jouw reactie, en vooral op het wijzende vingertje naar de moderatoren toe. Wat ten eerste al belachelijk is, omdat er láng niet alle moderatoren aan werken, en in principe kunnen zelfs leden mederwerks zijn. (Is op dit moment niet 't geval, maar is mogelijk) Ten tweede, vanwaar het vingertje? Het hele topic gaat niet eens om dingen waarna jij refereert.. Het gaat om WikiGTA, er is nooit iets gezegd omtrent topics hier op het forum. In tegendeel, men kan zelfs hulp vragen op het forum wanneer men hulp nodig heeft met iets wat nog niet op de Wiki staat.

Op het gelikte deel zal ik maar niet ingaan. Zoals Svenie aangeeft doen we er wat langzamer over, we willen kwaliteit, en geen informatie van anderen. Dit buiten het feit dat we zelf vrije tijd hebben, school/baan, en misschien nog wel belangrijker; we willen zelf ook van het spel genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarvoor ook mijn respect Cuban Gangster. Het gaat bij ons echter niet om de snelheid waarbij iets online staat, maar wel om de kwaliteit. Nu kunnen we deze discussie oneindig lang blijven voort zetten, iets waar ik totaal geen zin in heb. Vanaf nu weet iedereen dat ze in jullie topic terecht kunnen, voor de informatie die nog niet op WikiGTA te vinden is. 5 offtopic posts die er in feite niet moesten staan, maar goed. Ik ben hier net zo goed schuldig aan als jou.

Dat word zeer op prijs gesteld Svenie. Dit zal de laatste zijn, want ik moet toch wel mijn dank betuigen, maar ik weet eigenlijk niet waarom :7. Snelheid en kwaliteit kunnen uitstekend samen, wat wel bewezen is door de vele bedankjes en posts met complimenten :puh:. Maar ik heb niks te zeuren over Wiki, aangezien die ook the best of the best is als hem om informatie gaat :tu: .

Laat ons nu dit "conflict" staken _O_ .

@ASPHALT: Ik heb het over de Moderatoren die er hier wel aan meewerken. Dat anderen zich aangesproken voelen als ik "moderatoren" zeg, is niet mijn probleem.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk heeft Cuban gelijk. Ik heb zo veel vrije tijd om dingen te doen voor wikigta. Alle Amerikaanse wiki's zijn al zowat vol.

Maar die zitten ook vaak vol met rotzooi... ergens snap ik beide kampen wel, het kan inderdaad zovele keren sneller gaan, maar er moet maar eens 1 iemand zijn die het compleet verneukt voor iedereen. Ik ben het snel beu geworden op Amerikaanse Wikis om het geklungel en de rotzooi die er op werd gesmeten te filteren. Dus ja, zo'n beperkt groepje heeft zijn voor- en nadelen, maar wie weet Dieko, je hebt nu de tijd en als je je mogelijkheden toont, zal je ooit wel kunnen meewerken. Vertrouwen moet je éénmaal winnen, dat koop je niet af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...