Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption multiplayer competitieve modes filmpje online!


Rockstar Games heeft ons al weer een mooi filmpje gestuurd van het westernspel Red Dead Redemption. In dit filmpje worden nu wat enkele competitieve multiplayer modes getoond. Aan de modes is te zien dat Rockstar goed naar western films heeft gekeken. Veel kijk plezier!

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als Playstation 3 in de winkel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ziet er fantastisch uit kan echt nie w8en tot rdr er is en ik kan zeker niet wachten tot ik de multyplayer kan spelen ik zou willen :zz: tot het zover is dan moet ik niet w8en

Bewerkt: door tommyofgrove

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is zo ontzettend goed uitgewerkt, niemand anders dan Rockstar Games kan dit voor elkaar krijgen. Alle details kloppen en grafisch ziet het er veel beter uit dan GTA 4, als je de 2 games met elkaar vergelijkt. Ik kijk echt uit naar deze game, moet hem alleen nog even pre-orderen en dan is het wachten geblazen. Leuke multiplayer modes met veel variatie. Dit zal weer voor veel plezier zorgen, zowel de multiplayer als de singleplayer. Je kunt eigenlijk bijna nu al zeggen dat dit de game van het jaar gaat worden, hoe het er nu uitziet maakt alle verwachtingen waar. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...