Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption multiplayer competitieve modes filmpje online!


Rockstar Games heeft ons al weer een mooi filmpje gestuurd van het westernspel Red Dead Redemption. In dit filmpje worden nu wat enkele competitieve multiplayer modes getoond. Aan de modes is te zien dat Rockstar goed naar western films heeft gekeken. Veel kijk plezier!

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als Playstation 3 in de winkel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik kan de limeted edition niet pre-orderen bij game mania ?

Paar dagen geleden kon 't nog wel ?

EDIT: kheb 'm nu ge pre-orderd bij bartsmit, maar krijg ik de limited edition alleen als ik 'm bestel of ook als ik 'm ophaal?

Bewerkt: door Niiek

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk komt de pc versie ook uit. Ik zit er met smart op te wachten, eindelijk eens een game van mijn gerne.

Hiep hoi R*

Heb je wel een snelle pc voor nodig lijkt me ;)

Ik denk dat ik hem wel op low of medium zonder lagg zou kunnen draaien :D .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb nog een vraag over de espisodes als je alle missies uit hebt in tlad en/of tbogt kun je daarna nog vrij verderspelen?? :?

Simpelweg ja, waarom zou dit niet kunnen? :7

PS: je zit wel in een verkeerd topic daarvoor ;) .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb nog een vraag over de espisodes als je alle missies uit hebt in tlad en/of tbogt kun je daarna nog vrij verderspelen?? :?

Simpelweg ja, waarom zou dit niet kunnen? :7

PS: je zit wel in een verkeerd topic daarvoor ;) .

om dat je in tlad op het einde je huis in de fik zet of zo iets,en in die andere topic kijkt niemand dus word mijn vraag ook niet beantwoord

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb nog een vraag over de espisodes als je alle missies uit hebt in tlad en/of tbogt kun je daarna nog vrij verderspelen?? :?

Simpelweg ja, waarom zou dit niet kunnen? :7

PS: je zit wel in een verkeerd topic daarvoor ;) .

om dat je in tlad op het einde je huis in de fik zet of zo iets,en in die andere topic kijkt niemand dus word mijn vraag ook niet beantwoord

Het huis waar Brian zich heeft verstopt in de missie Bad Standings wordt je nieuwe safehouse

In het andere topic kijken de mensen heus wel hoor, maar soms duurt he even voorsdat je antwoord hebt. Hearv94 is ook niet altijd online hoor ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nederlandstalige red dead redemption clan: Goldtriggers in samenwerking met gta TBoGT clan lcss. op xbox360

ga naar onze voorlopige site www.lcssclan.tk die vanaf volgende week terug www.lcssclan.net zal zijn

haal meer uit je game met lcss goldtriggers.

het is niet zomaar een clan. we spelen de game's van rdr maar we maken ook zelf game's op rdr. zoals we ook doen bij gta TBoGT zoals protecht the president, quantum of terror

wil je joinen, gewoon via onze website

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...