Jump to content

Hoe film je op de psp


sampfan13

Recommended Posts

Is het mogelijk om de psp te filmen zonder camera en zonder custom firmware want heb psp 3000 en dat moederbord is daar nog tegen beveiligd kan ik filmen zonder camera want ik wil een spel opnemen

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk om de psp te filmen zonder camera en zonder custom firmware want heb psp 3000 en dat moederbord is daar nog tegen beveiligd kan ik filmen zonder camera want ik wil een spel opnemen

- Met een handcamera is het mogelijk, de beeldkwaliteit zal waarschijnlijk zeer slecht zijn

Een andere manier is er niet als je geen PSP met CFW hebt :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de laatste tijd wel bedacht, is het misschien mogelijk om je PSP aan te sluiten op een TV beeldscherm en vervolgens het beeld van die TV opnemen met een één of ander kabeltje? Als dit mogelijk is, ga ik zo'n kabeltje aanschaffen. :sigaar:

Maar weet iemand óf dit überhaupt kan en werkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan, maar daar heb je ook weer custom firmware voor nodig.

Als ik me niet vergis is er een plugin beschikbaar genaamd Remote Joy Lite.

Je sluit je PSP met behulp van een USB kabel aan op je PC. Dan kun je met een progje zien wat er op het scherm van je PSP gebeurt (handig voor screenshots). Dat signaal kan je vervolgens (waarschijnlijk) weer doorsturen naar een TV, mits je een TV-out hebt op je PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan, maar daar heb je ook weer custom firmware voor nodig.

Als ik me niet vergis is er een plugin beschikbaar genaamd Remote Joy Lite.

Je sluit je PSP met behulp van een USB kabel aan op je PC. Dan kun je met een progje zien wat er op het scherm van je PSP gebeurt (handig voor screenshots). Dat signaal kan je vervolgens (waarschijnlijk) weer doorsturen naar een TV, mits je een TV-out hebt op je PC.

Heb je voor die Remote Joy Lite dan geen custom firmware nodig? En sowieso, als je hem al op je PC hebt, hoef je het niet meer door te sturen naar de TV. :puh: Maar waarom zou dat waar ik aan dacht niet werken dan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zeg ik toch? Beetje beter lezen.

En hoe wil jij een signaal op je TV krijgen met een enkele kabel? De PSP heeft alleen een audio-out en een USB aansluiting.

Woeps, ik bedoel waarom je custom firmware nodig hebt. Want ik kan bij opties op m'n PSP instellingen veranderen voor een aangesloten beeldscherm, daardoor ga ik er vanuit dat je er een beeldscherm op kunt aansluiten...? Misschien via die USB aansluiting?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus een PSP Slime&Lite met de (bijna) laatste firmware, maar ik zal vanavond als ik naar bed ga wel eventjes kijken of ik hem kan aansluiten met m'n USB kabeltje.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben zelf gaan kijken hiervoor, en je hebt echt een speciale kabel nodig. Make sure dat je een HD tv hebt, want enkel daarop kan je games afspelen.

Vanaf de PSP-3000 heb je geen HD-tv nodig om games af te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...