Jump to content

Angels of Death Recruitment topic


FireFighter

Recommended Posts

AoDRecruitementtopicsigV3copy.gif

Welkom in het recruitment topic van Angels of Death!

Introductie

Wij zijn Angels of Death, een Playstation 3 clan opgericht op 01-03-2010 door FireFighter (ik, leader) en Royboow (Co-leader). Wij zijn gericht op GTA IV en de uitbreidingen van GTA, maar ook op alle andere Playstation 3 games!

Wij houden een meeting per week, maar elke week komt er een ander spel aan bod. Op deze manier blijft er variatie in de meeting. ^_^ Uiteraard houden wij om de zoveel tijd een evenement. Een overzicht van de evenementen kan je in de Clantalk vinden.

Events

Er komen veel events, en dat kan verwarrend zijn. Gelukkig hebben wij een overzicht van alle events die georganiseerd, nog niet begonnen zijn en al afgelopen zijn voor jullie gemaakt. Dit overzicht kan je hier vinden.

Lid worden?

Als je lid wilt worden, is dat heel simpel. Er zijn een paar dingen die je moet doen.

Ten eerste moet je kijken of je aan de toelatingseisen voldoet. Die eisen vind je onderaan dit stukje.

Ten tweede, als je aan de eisen voldoet, dan moet je een aanmeldingsformulier invullen. Dat formulier is eveneens onderaan dit stukje te vinden.

Als laatst, wil je weten wat de procedure is? Kijk dan onderaan naar ''Aanmeldings Procedure''.

Toelatingseisen

  • Je bent in het bezit van een Playstation 3 en je hebt een geldig PSN account
  • Je hebt Episodes from Liberty City of GTA IV
  • Je hebt motivatie
  • Je moet redelijk actief zijn op het GTAforum



Aanmeldingsprocedure

  • 1. We kijken eerst of je aanmeldingsformulier compleet is.
  • 2. We kijken of je niet in een andere PS3 clan zit.
  • 3. We beoordelen je d.m.v. het aanmeldingsformulier.
  • 4. We sturen jou een PB én we plaatsen een bericht waarin staat of je door bent of niet.



Aanmeldingsformulier

Als je lid wilt worden, neem dan het onderstaande formulier over en vul hem zo compleet mogelijk in. Vakjes met een * zijn verplicht.


[color=green]Ja, ik wil graag lid worden van Angel of Death![/color]
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]*PSN ID:[/b]
[b]*Heb je een headset?:[/b]
[b]*Motivatie:[/b]
Ik heb het Angels of Death regelement gelezen en ik ga akkoord.





Angels of Death regelement

In dit regelement staan alle regels van AoD. Lees dit zorgvuldig door alvorens je aanmeldingsformulier in te vullen.


ANGEL OF DEATH REGELEMENT

1. Je helpt je clanleden altijd.
2. Je volgt instructies van de leaders altijd op.
3. Je beledigt nooit iemand.
4. Je speelt niet vals. Dit houd in het bewust gebruik maken van (bestaande) glitches of andere manieren van cheaten.
5. Natuurlijk moet je altijd voor de overwinning gaan, maar zorg ervoor dat je met je acties nooit teamleden benadeelt in welke zin dan ook.
6. Houdt je manieren tegenover je tegenstander.
7. Wees sportief.
8. Tijdens toernooien of andere evementen moet je altijd doen wat er van je gevraagd wordt. Nooit zomaar op eigen houtje wat gaan ondernemen. Weet je niet meer wat je moet doen? Vraag de betreffende

organisator om hulp.

Het overtreden van één of meerdere regels resulteert in een waarschuwing. Na drie of meer waarschuwingen wordt je gekickt uit de meeting of je hebt een postban in het clantalk topic.
De waarschuwingen blijven minstens één week staan.



Ik hoop jou te zien op de volgende meeting! :bier:

Angels of Death, onmogelijk bestaat niet!

Huh? Jij was toch leader van S.W.A.T? :bonk:

Ja, dat klopt. Maar S.W.A.T was niet goed georganiseerd, en daarom was het geen succes. Ik besloot S.W.A.T een totale makeover te geven, en dit is het resultaat van de makeover van S.W.A.T, Angels of Death. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan sta ik altijd klaar om ze te beantwoorden. ^_^

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik wil graag lid worden van Angel of Death!

Naam: Bart Hermans

Leeftijd: 15 ( Op 30 april word ik 15 )

*PSN ID: GreyFox-AFCA

*Heb je een headset?: nog niet

*Motivatie: Ik heb de laatste tijd een beetje veel meegemaakt en wil nu ook wel eens deel uitmaken van iets, Ik wil de vijand vermorselen, En ons team laten winnen op welke manier dan ook ( Maar ik bedoel natuurlijk niet cheaten ofzo :puh: )

Ik heb het Angels of Death regelement gelezen en ik ga akkoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik wil graag lid worden van Angel of Death!

Naam: Bart Hermans

Leeftijd: 15 ( Op 30 april word ik 15 )

*PSN ID: GreyFox-AFCA

*Heb je een headset?: nog niet

*Motivatie: Ik heb de laatste tijd een beetje veel meegemaakt en wil nu ook wel eens deel uitmaken van iets, Ik wil de vijand vermorselen, En ons team laten winnen op welke manier dan ook ( Maar ik bedoel natuurlijk niet cheaten ofzo :puh: )

Ik heb het Angels of Death regelement gelezen en ik ga akkoord.

Je was een S.W.A.T lid en daarom ben je automatisch toegelaten tot Angels of Death! Welkom in de clan, je mag nu posten in het clantalk topic. Houd dit topic in de gaten voor de meeting van de week.

Zorg er ook zo snel mogelijk voor dat je alle leden van deze clan toevoegt aan je vriendenlijst bij je PSN.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...