Jump to content

vissen vangen


toytoyted

Recommended Posts

Het aantal keren dat je verdronken bent in het water met de auto geloof ik.

Dat gelof je goed.

Het is dus eigenlijk het aantal keer dat je met een Auto het water in bent gereden en je het raampje Niet hebt ingeslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij staat er: fish fed: 0

Dus ik ben nooit verdronken.

Ik ga het ook een keer met een tank proberen.

Het enigste verschil bij een tank is dat je een luik moet open draaien. Als je dat mislukt dan krijg je Fish fed: +1

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Lijkt me sterk dat je dood moet gaan in het water om de 100% te kunnen bereiken... :7

:7, ik zou er niet van verschieten moest R* dit gedaan hebben... Maar wat is er zo moeilijk aan om niet uit je wagen te komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat je dood moet gaan in het water om de 100% te kunnen bereiken... :7

:7, ik zou er niet van verschieten moest R* dit gedaan hebben... Maar wat is er zo moeilijk aan om niet uit je wagen te komen?

Helemaal niets. Wanneer je met een wagen het water inrijdt moet je de achterruit met je stylus kapot tikken, doe je het met een tank dan moet je het luik tijdig zien open te draaien. Tenzij je geen handen hebt, kan je dit moeilijk noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat je dood moet gaan in het water om de 100% te kunnen bereiken... :7

:7, ik zou er niet van verschieten moest R* dit gedaan hebben... Maar wat is er zo moeilijk aan om niet uit je wagen te komen?

Helemaal niets. Wanneer je met een wagen het water inrijdt moet je de achterruit met je stylus kapot tikken, doe je het met een tank dan moet je het luik tijdig zien open te draaien. Tenzij je geen handen hebt, kan je dit moeilijk noemen.

Ik heb het spel zelf voor de DS en PSP. Maar ik bedoelde, waarom zetten ze 'Fish fed' erbij? Alleen een dikke n00b zou zo doodgaan, of iemand die zich verveelt en het voor de fun doet...

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat je dood moet gaan in het water om de 100% te kunnen bereiken... :7

:7, ik zou er niet van verschieten moest R* dit gedaan hebben... Maar wat is er zo moeilijk aan om niet uit je wagen te komen?

Helemaal niets. Wanneer je met een wagen het water inrijdt moet je de achterruit met je stylus kapot tikken, doe je het met een tank dan moet je het luik tijdig zien open te draaien. Tenzij je geen handen hebt, kan je dit moeilijk noemen.

Ik heb het spel zelf voor de DS en PSP. Maar ik bedoelde, waarom zetten ze 'Fish fed' erbij? Alleen een dikke n00b zou zo doodgaan, of iemand die zich verveelt en het voor de fun doet...

Zover ik me kan herinneren staat "Fish Fed" Al sinds de stats van GTA: III erbij.

En ja in CW zijn het denk ik ook voornamelijk alleen mensen die het voor de fun doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...